اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

نظارت بر واحدهای اقامتی و گردشگری کردستان تشدید می‌شود

مدیرکل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان گفت: با هدف کیفی‌سازی خدمات به مسافران و گردشگران، نظارت و بازرسی بر واحدهای اقامتی و پذیرایی استان در ایام تابستان تشدید می‌شود.

نظارت بر واحدهای اقامتی و گردشگری کردستان تشدید می‌شود

منصور مهرزاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: افزایش بازدیدها و تشدید نظارت بر تاسیسات گردشگری استان با هدف اجرای کامل پروتکل‌های بهداشتی، ارتقاء کیفیت خدمات گردشگری و فراهم آوردن زمینه سفری ایمن برای مسافران و گردشگران ورودی به استان به‌ صورت مستمر در ایام تعطیلات تابستان انجام خواهد شد.

مدیرکل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کردستان خواستار دقت و مشارکت هر‌چه بیشتر ادارات در سطح شهرستان‌ها در امر نظارت بر تاسیسات گردشگری شد و افزود: رشد بازدید از جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و فرهنگی کردستان و افزایش اقامت در مراکز گردشگری استان با همکاری و هم‌افزایی تمامی ادارات عضو ستاد اجرایی خدمات سفر، ایجاد زیرساخت‌ها و تبلیغ و معرفی جاذبه‌ها حاصل شده و ضروری است با آموزش و فرهنگ‌سازی، نظارت بر فعالیت تاسیسات گردشگری و بازاریابی و تبلیغات وسیع، زمینه‌های افزایش ماندگاری مسافران فراهم شود.

وی عنوان کرد: کیفیت‌بخشی خدمات ارائه شده به‌ویژه از سوی تاسیسات گردشگری استان اعم از هتل‌ها، هتل‌‌آپارتمان‌ها، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و سنتی، رستوران‌ها، مهمان‌پذیرها، سفره‌خانه‌های سنتی، واحدهای بین‌راهی و... می‌تواند رضایتمندی مسافران را افزایش دهد و گردشگری استان را رونق ببخشد.

مهرزاد یادآور شد: امید است با نظارت مستمر بر رعایت ضوابط و مقررات و ارتقاء سطح ارائه خدمات در مراکز اقامتی و تاسیسات گردشگری استان بتوانیم خدمات مطلوبی به همشهریان و مسافران ارائه نمائیم.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول