اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری جریان‌ساز تبریز

شهردار تبریز گفت: همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری تبریز با رویکردی عمومی برگزار شده و جریان‌ساز فرصت‌های آینده این کلان‌شهر خواهد بود.

همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری جریان‌ساز تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، یعقوب هوشیار در جلسه هیأت عالی سرمایه‌گذاری در رابطه با کم و کیف برگزاری این همایش اظهار کرد: برای سرمایه‌گذاری در سطح شایسته و درخور تبریز، این حرکت اقدامی نو و متفاوت خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه این همایش اختصاصی نبوده بلکه به ظرفیت عمومی اقتصادی شهر توجه شده است، گفت: از اتاق بازرگانی، صنایع، شرکت‌های دانش بنیان و دانشگاه و... برای همکاری دعوت کردیم و به‌طور عمومی هرچه داریم عرضه و بیان خواهیم کرد.

هوشیار اضافه کرد: در گام‌های بعدی با شناسایی ظرفیت‌های مهم می‌توان سمت و سوی اختصاصی تعریف کرد.

شهردار تبریز با یادآوری اینکه حدود یک دهه قبل همایشی با دیدگاه شهری و تخصصی برگزار شد، گفت: هدف اصلی همایش سرمایه‌گذاری تبریز ۲۰۲۳ این است که جریانی عمومی در تبریز ایجاد کنیم تا برای دهه‌های آتی تبریز قدمی موثر باشد و این قدم هرچه محکم‌تر برداشته شود برای آینده تبریز موثرتر خواهد بود.

وی تاکید کرد: محورهای همایش تمام حوزه‌ها را شامل خواهد بود، با این رویکرد که یکی از راهکارهای درآمد پایدار ما ارزش افزوده است؛ حتی از ظرفیت معادن هم غافل نشدیم و راه را برای عرضه بسته پیشنهادی در هیچ حوزه سرمایه‌گذاری محدود نکردیم.

شهردار تبریز یادآور شد: امیدواریم بعد از برگزاری همایش و دریافت بسته‌های پیشنهادی سرمایه‌گذاران، با حمایت مدیریت ارشد استان تحلیلی انجام داده و خروجی این همایش را برای جریان‌های بعدی اختصاصی‌سازی کنیم.

همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری تبریز ۲۰۲۳ بیست و چهارم و بیست و پنجم مهرماه امسال به صورت علمی در دانشگاه تبریز و  تخصصی در مرکز همایش‌های بین‌المللی توسط شهرداری برگزار می‌شود.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول