اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

الحاق 11 دستگاه خودروی آتش نشانی به بندر شهید رجایی

۱۱ دستگاه خودرو آتش‌نشانی از تولیدات داخلی مطابق با آخرین استانداردهای روز جهانی به ظرفیت منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی اضافه شد.

الحاق 11 دستگاه خودروی آتش نشانی به بندر شهید رجایی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حسین عباس نژاد مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان امروز در آیین الحاق این خودروها به ناوگان آتش نشانی بنادر استان گفت: با افزوده شدن این خودروهای جدید، ظرفیت خودروهای آتش‌نشانی به ۲۰ دستگاه افزایش خواهد یافت.

حسین عباس‌نژاد اضافه کرد: از این تعداد ۵ دستگاه مربوط به بندر شهید رجایی، ۲ دستگاه در بنادر شرق و ۲ دستگاه دیگر نیز در بنادر  غرب مستقر می شود. 

وی افزود: این ۱۱ خودرو شامل یک دستگاه پیشرو، سه دستگاه خودرو آتش‌نشانی نیمه سنگین، پنج دستگاه سنگین و ۲ دستگاه نیز خودرو امداد و نجات سنگین و نیمه سنگین هستند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان ادامه داد: خودروهای یادشده به همراه تجهیزات کامل امداد و نجات و مقابله با حوادث و سوانح و یک دستگاه خودرو پیشرو فرماندهی مجهز به مخزن آب و سیستم واترمیست به بنادر شهید رجایی، باهنر و بندرلنگه تحویل داده شد.

بندر شهید رجایی بزرگ ترین بندر تجاری کشورمان است که بیش از 50 درصد واردات و صادرات کانتینری کشور از این بندر صورت می گیرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول