اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

حیاط مدارس؛ زمین بازی دانش‌آموزان کرمانشاهی

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: برای برقراری پیوند بین مدارس، منزل و مسجد؛ حیاط مدارس را در برنامه‌ریزی مشخص و هدفمند در اختیار دانش‌آموزان قرار خواهیم داد.

حیاط مدارس؛ زمین بازی دانش‌آموزان کرمانشاهی

سلمان محمدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با تأکید بر استفاده فضای مدارس در راستای اوقات فراغت، اظهار کرد: در تابستان برای پُر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان با شعار «تربیت بدون توقف» برنامه‌ریزی شده؛ مدرسه تعطیل می‌شود، ولی تربیت تعطیل شدنی نیست.

وی ادامه داد: اوقات فراغت به معنای وقت آزاد نیست، بلکه فرصتی است برای دانش‌آموزان تا آزادانه و باانگیزه در رشته‌های مورد علاقه در پایگاه‌های اوقات فراغت حضور یابد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: مجموعه آموزش و پرورش از این فرصت به صورت غیرمستقیم استفاده می‌کند تا ساحت‌های شش‌گانه تربیتی سند تحول بنیادین به اجرا بگذارد.

وی خاطرنشان کرد: تمامی سالن‌های ورزشی، کانون‌های فرهنگی و تربیتی، اردوگاه‌ها و حیاط مدارس در ایام تابستان آمادگی را دارند تا در رشته‌های مختلف فرهنگی و ورزشی از دانش‌آموزان پذیرایی کنند.

محمدی خاطرنشان کرد: برای برقراری پیوند بین مدارس، منزل و مسجد؛ حیاط مدارس را در برنامه‌ریزی مشخص و هدفمند در اختیار دانش‌آموزان قرار خواهیم داد.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۵۸۵ پایگاه اوقات فراغت دایر بود، گفت: امسال این تعداد به ۸۰۶ پایگاه ارتقا یافته است و پیش‌بینی می‌شود ۱۱۰ نفر از دانش‌آموزان در این پایگاه‌ها حضور یابند.

پایان پیام/پ

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول