اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

چرا استخر تختی و حجاب بندرعباس تعطیل اند؟

معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان از واگذاری مکان های ورزشی مازاد درسال جاری خبر داد و در مورد وضعیت استخرهای تختی و حجاب در بندرعباس نکاتی بیان کرد.

چرا استخر تختی و حجاب بندرعباس تعطیل اند؟

نفیسه شیبانی معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: با توجه به تمهیدات لازم از سوی اداره کل ورزش و جوانان 173 مکان ورزشی که دارای تجهیزات ورزشی است، باید به بخش غیر دولتی واگذار  شود.

وی همچنین از تعطیلی استخرهای تختی و حجاب در بندرعباس خبر داد و گفت: با توجه به اینکه هزینه راه اندازی و نگهداری استخرها بسیار بالاست، اگر سرمایه گذار استقبال کند، جهت تعمیر و بهره برداری از طریق ماده 27 قانون بخشی از مقررات مالی دولت، استخرها واگذار خواهد شد.

شیبانی اضافه کرد: در خصوص استخر حجاب دستور العمل ماده 27 اجرایی شده و یک طرح مطالعاتی نیز در دست اقدام داریم، که پس ازتایید و  آماده شدن طرح، فراخوان جذب سرمایه گذار انجام خواهد شد،  و با وجود سرمایه گذار و انجام کلیه مراحل قانونی این ماده واحده می توانیم استخر را به وی واگذار کنیم، اما در خصوص استخر ورزشگاه تختی باید از طریق واگذاری مدیریت اماکن ورزشی در حال بهره برداری به بخش غیر دولتی انجام شود که درحال بررسی و انجام امورات می باشد و در صورت تایید فراخوان جهت جذب سرمایه گذار صادر و جهت تعمیر ،بازسازی و بهره برادی به سرمایه گذار واگذار خواهد شد. 

وی با بیان اینکه هم اکنون 551 مکان ورزشی در سراسر استان وجود دارد تصریح کرد: ما بر اساس تبصره 5 ماده 69  به وزارت خانه درخواست داده ایم تا مکانهای تخصصی هیاتهای ورزشی به صورت رایگان جهت توسعه ورزش  در اختیار خودشان قرار گیرد که هم اکنون سالنهای تخصصی والیبال ،هندبال و تکواندو در اختیار آنها و در سال جاری سالنهای جانبازان و معلولان و سنگ نوردی در اختیار هیاتهای مربوطه قرار میگیرد تا برنامه ریزی لازم را جهت بهره برداری از سالن خود داشته باشند.

وی در بخشی دیگر از منابع انسانی اداره کل ورزش و جوان استان هرمزگان به عنوان نبض تپنده ورزش یاد کرد و گفت: نیروهای اداره ورزش در سراسر استان از سطح سواد علمی بالایی برخوردار بوده و اکثریت آنها تحصیلات تخصصی مرتبط دارند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول