اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

جهاد اسلامی: در صورت ادامه درگیری، غافلگیری‌های زیادی برای صهیونیست‌ها داشتیم

شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به غافلگیری‌هایی که برای صهیونیست‌ها در اردوگاه جنین داشت، تأکید کرد جهاد در برابر این دشمن ادامه خواهد داشت.

جهاد اسلامی: در صورت ادامه درگیری، غافلگیری‌های زیادی برای صهیونیست‌ها داشتیم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، اردوگاه جنین واقع در فلسطین، از صبح امروز (دوشنبه، ۲۹ خرداد)، شاهد درگیری بی‌سابقه‌ای میان نظامیان صهیونیست و نیروهای مقاومت فلسطین است. 

نظامیان صهیونیست که امروز نیز به بهانه دستگیری چند نیروی مقاومت تحت تعقیب، به جنین یورش برده بودند، ناگهان خود را در کمین نیروهای مقاومت دیدند. «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با انتشار بیانیه‌ای تأکید کرد که جهاد علیه دشمن صهیونیستی همچنان ادامه دارد.

سرایا القدس نام عملیات امروز را «بأس الاحرار» (قدرت آزادگان) گذاشت و آن را برگ تازه‌ای در دفتر حماسه گروههای مقاومت در اردوگاه جنین دانست که در آن، ارتش دشمن تحقیر شد.

در بیانیه این گروه آمده است، این دور از درگیریها هم به پایان رسید و ما از این جنگ، قدرتمندتر و محکمتر خارج شدیم و در جریان آن، چند ضربه به دشمن وارد کردیم که نخستین مورد، کمین نیروهای مقاومت در منطقه «الجابریات» بود. در این کمین، چند مین در میان خودروهای صهیونیست منفجر شد که به دنبال آن، هفت نظامی زخمی شدند.

پایگاه خبری فلسطین الان ضمن نقل این بیانیه گزارش داد، نیروهای سرایا القدس موفق شدند در چند محور دیگر هم با نظامیان اسرائیلی درگیر شوند؛ البته دشمن هم «شماری از مجاهدان ما را با بالگردهای آپاچی هدف قرار دارد، ولی کمکهای خداوند، مانع از آن شد که مجاهدان ما زخمی شوند و موفق شدند از این منطقه فرار کنند».

در این بیانیه به دشمن صهیونیستی هشدار داده شد که اگر این حملات ادامه پیدا می‌کرد، غافلگیریهای بسیاری برای صهیونیستها داشته‌اند؛ لذا نیروهای سرایا القدس، در آماده‌ترین وضعیت ممکن قرار دارند و آنچه دشمن دید، فقط بخش کمی از چیزی بود که برایش آماده شده بود.

سرایا القدس با بیان اینکه در هر حمله آتی، دشمن باید در محاسبات خود بازبینی کند، تصریح کرد: همچنان به عهد خود با ساکنان اردوگاه جنین پایبند هستیم؛ اردوگاه انقلاب و شهدایی که ثابت کردند سپر حامی مقاومت ما سوپاپ امنیت و اطمینان بوده‌اند. جهاد ما ادامه دارد و سلاح ما در تمامی میادین، آماده است.

 پایان پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول