اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

ارائه خدمات با تعرفه دولتی در تنها مرکز تصویربرداری پزشکی هسته‌ای شمال استان اصفهان

مدیر مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی کاشان گفت: بیش از 750 تصویربرداری با نظارت پزشک متخصص در سه ماهه اول سال جاری در این مرکز انجام شده است.

ارائه خدمات با تعرفه دولتی در تنها مرکز تصویربرداری پزشکی هسته‌ای  شمال استان اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از کاشان سید مهدی موسوی مدیر مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی کاشان در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به انجام اسکن هسته ای قلب، استخوان، تیروئید و پاراتیروئید در این مرکز گفت: روزانه از ۱۰ بیمار در این مرکز تصویربرداری پزشکی هسته‌ای می‌شود.

وی تشخیص سریع و به موقع، کمک به درمان بیماری‌های قلبی، سرطانی، تشخیص بیماری‌های کلیوی و تیروئید و درمان بیماری‌های تیروئید و برخی سرطان‌ها را از مزایای این نوع تصویربرداری بیان کرد.

مدیر مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی کاشان با تاکید بر ارائه اطلاعات منحصر به فرد از طریق تصویربرداری پزشکی هسته‌ای به‌ویژه امکان شناسایی بیماری در مراحل اولیه، اظهار کرد: پزشکان از روش‌های تصویربرداری پزشکی هسته‌ای برای تجسم ساختار و عملکرد اندام، بافت، استخوان و سیستم درون بدن استفاده می‌کنند.

موسوی همچنین انجام سه هزار تصویربرداری پزشکی هسته‌ای در این مرکز در سال گذشته را یادآور شد و افزود: بخش تصویربرداری پزشکی هسته‌ای بیمارستان شهید بهشتی به‌عنوان تنها مرکز تصویربرداری پزشکی هسته‌ای شمال استان اصفهان است که با تعرفه دولتی به همشهریان و بیماران از شهرهای همجوار از جمله نطنز، بادرود،دلیجان، محلات، گلپایگان و اردستان خدمات ارائه می‌دهد.

وی افزود: هزینه تصویربرداری پزشکی هسته‌ای در بخش دولتی یک‌دهم بخش خصوصی است و در کاهش هزینه درمان بیماران موثر است.

پایان پیام ۶۳۰۲۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول