اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

حضور وزیر ارشاد در استان فرهنگی کردستان مایه مباهات بود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آخرین روزهای ماه خرداد بسی مایه خوشحالی و نیکبختی این مردمان سختکوش استان کردستان به ویژه اصحاب فرهنگ و هنر شد.

حضور وزیر ارشاد در استان فرهنگی کردستان مایه مباهات بود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علی‌اصغر دریایی در مصاحبه مجازی با رسانه‌های استان اظهار داشت: کردستان مهد فرهنگ اصیل ایرانی و به فرموده مقام معظم رهبری، سرزمین هنر و فرهنگ در سپهر ایران زمین از جایگاه ویژه‌ای برخودار است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان خاطرنشان کرد: حضور  وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آخرین روزهای ماه خرداد بسی مایه خوشحالی و نیکبختی این مردمان سختکوش استان کردستان به ویژه اصحاب فرهنگ و هنر شد.

وی افزود: وزیر ارشاد در ابتدای ورودش به کردستان از نمایشگاه آثار گروهی هنرمندان عرصه خوشنویسی در سنندج بازدید کرد و از نزدیک با دغدغه‌ها و مسائل و توانمندی‌ها و استعدادهای ناب این عرصه مهم هنری ارتباط برقرار کرد که این نشان از فرهیختگی وی و برنامه‌ریزان وزارت ارشاد دارد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان کردستان اضافه کرد: بازدید و سرکشی از حافظه تاریخی هنرمندان این دیار، تالار مرکزی سنندج که روزگاری نه چندان دور مرکز فرهنگی و هنری شهر خلاق موسیقی سنندج بوده است و اهتمام به اتمام این پروژه بدون شک باقیات و صالحات برای وزیر ارشاد اسلامی به دنبال خواهد داشت.

به گفته دریایی، اگرچه در فاصله 12 هزار کیلومتری ایران اسلامی در کشور دوست و برادر، ونزوئلا در حال مذاکرات حساس و راهبردی بود اما مردم و شهدای شهر بانه که توسط رژیم بعثی عراق در سال 1363 به خاک و خون کشیده شدند را فراموش نکرد و با افتخار در یادواره شهدای گرانقدر این شهر و مردم خونگرم آن شرکت کرد.

وی ادامه داد: سخنرانی اسماعیلی با ذکر سابقه تاریخی و تمدنی استان کردستان سربلندی و سرافرازی مردم این منطقه را رقم زد.

دریایی ضمن قدردانی از رسانه و خبرنگاران استان تصریح کرد: بدون شک اگر فرصت بود وزیر ارشاد از نزدیک به حرف‌های دل همه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه کردستان گوش می‌داد و با سعه صدر همه مشکلات و توانمندی‌های اصحاب فرهنگ و هنر را پاس می‌شنید.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان در پایان خاطرنشان کرد: به هرحال کردستان با همه ویژگی‌ها و توانمندی‌های فرهنگی، هنری، رسانه‌ای و قرآنی به حضور وزیر نیاز مبرم دارد که امیدواریم در آینده نزدیک میزبان وی در همه شهرستان‌های تابعه استان باشیم.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول