اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

خیران بوشهری برای 400 دانش‌آموز فضای ورزشی می‌سازند

به همت خیران بوشهری 2 سالن ورزشی چند منظوره برای 400 دانش‌آموز بوشهری احداث می‌شود.

خیران بوشهری برای 400 دانش‌آموز فضای ورزشی می‌سازند

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر ابراهیم احمدی مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر، در گفت‌وگو با فارس از امضای توافق‌نامه ساخت 2 سالن چند منظوره ورزشی در شهرستان تنگستان و بوشهر با حضور خیران مدرسه‌ساز خبر داد و اظهار داشت: با توجه به نبود فضای مناسب و نیاز مبرم دانش آموزان به فضاهای چند منظوره ورزشی، در مدرسه «معلم» روستای عامری و مدرسه «دکتر معین» بوشهر به همت خیران 2 سالن چند منظوره ورزشی احداث می‌شود.

وی افزود: احداث سالن چند منظوره مدرسه معلم روستای عامری با مشارکت خیران نیک اندیش این روستا، فرشاد بوستان افروز و محمد صفری و سالن چند منظوره «مرحوم سرتلی‌زاده» در مدرسه دکتر معین بوشهر نیز به همت خیر نیک اندیش شهربانو روانی احداث می‌شود.

این مقام مسؤول ادامه داد: هر سالن در مساحتی با 130 مترمربع و با اعتباری بالغ بریک میلیارد و 400 میلیون تومان احداث و توسط این اداره‌کل تجهیز می‌شود؛ این امر موجب بهره‌مندی و استفاده بیش از 400 دانش آموز از این فضاها خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول