اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

بی‌توجهی مدیران به وظایفشان در حوزه جمعیت و خانواده ترک فعل محسوب خواهد شد

معاون استاندار لرستان گفت: اگر دستگاهی به وظیفه خود در حوزه جوانی جمعیت و خانواده عمل نکرد، در خصوص ترک فعل او ورود می‌کنیم.

بی‌توجهی مدیران به وظایفشان در حوزه جمعیت و خانواده ترک فعل محسوب خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مجید منعمی ظهر امروز در سومین جلسه قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در استان لرستان، با انتقاد از غیبت برخی مدیران در این جلسه اظهار کرد: برخی مدیران با وجود مکاتبات و تاکیدات، نماینده خود را به جلسه می‌فرستند، در حالی که باید خود مدیر در جلسه حاضر شود.

وی تاکید کرد: عدم حضور مدیران در قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در ارزیابی و امتیاز مدیران لحاظ می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان خاطرنشان کرد: مدیرانی را که در جلسه حاضر نشدند باید تعیین تکلیف کنیم، زیرا عدم حضور به منزله این است که این جلسات راهبردی برای آنها اهمیت ندارد.

منعمی از تاخیر مدیران در جلسه نیز انتقاد کرد و گفت: تاخیر مدیران یعنی اینکه آنها نظم جلسه را رعایت نمی‌کنند و این یک حرکت ناپسند است.

وی تاکید کرد: در به روی مدیرانی که با تاخیر به جلسه وارد شدند، بسته است.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری لرستان در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه در خصوص جوانی جمعیت تکلیف مشخص است، گفت: اینکه در هر جلسه مصوبات جلسه قبل تکرار و مصوب شود، کاری از پیش نمی‌رود و ما را به نقطه مطلوب نمی‌رساند.

منعمی تاکید کرد: برخی دستگاه‌ها مانند شهرداری و ارشاد تکالیف خود را رعایت نمی‌کنند، به عنوان نمونه شهرداری قرار بود تبلیغات محیطی و بصری را انجام دهد که انجام نداده است.

 وی با تاکید بر لحاظ کردن ترک فعل مدیران در حوزه مصوبات جوانی جمعیت، خاطرنشان کرد: ما باید پاسخگوی آینده مملکت و نظام باشیم، این جلسات اگر خروجی نداشته باشند نه تنها خیانت است بلکه منطقی هم نیست. 

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری لرستان گفت: ما تعارفی با کسی نداریم، اگر نمی‌توانیم انجام دهیم بگوییم، بنابراین یکی از مصوبات این جلسه این است که اگر دستگاهی به وظیفه خود عمل نکرد، در خصوص ترک فعل او ورود کنیم.

 منعمی با اشاره به راه‌اندازی مرکز  «نفس» که در حوزه یقط جنین فعالیت کرده و مشاوره می‌دهد، توضیح داد: حمایت دستگاه‌ها از مجموعه نفس مورد تاکید ما است زیرا جلوگیری از سقط جنین یک اقدام بازدارنده است.

وی گفت: نظارت بر اعتبارات هزینه شده در حوزه جوانی جمعیت ضروری است. 

 معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری لرستان دعوت از سخنران ملی در حوزه جوانی جمعیت که جاذبه داشته باشد را از راهکارهایی عنوان کرد که می‌تواند در ایجاد انگیزه جوانان موثر باشد.

منعمی همچنین در خصوص برنامه فرهنگی ورزشی فتح ٣١ قله اشترانکوه با تاکید بر حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و توجه به این شعار در برنامه مورد نظر، گفت: اقداماتی از این دست هم می‌تواند نقش تبلیغی در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت داشته باشد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول