اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

تحویل میلگرد رایگان برای ساخت 754 مسکن خانواده‌های کم درآمد در گلستان

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان گفت: ۱۵۰۰ تن میلگرد رایگان برای ساخت مسکن برای 754 خانواده کم‌ درآمد گلستانی در روستاها تحویل شد.

تحویل میلگرد رایگان برای ساخت 754 مسکن خانواده‌های کم درآمد در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیدمحمد حسینی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای تفاهم‌نامه بین بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفان و کمک به اقشار کم‌درآمد ، مقدار یک هزار و ۵۰۰ تن میلگرد رایگان به استان گلستان تحویل شد.

وی تصریح کرد: این میلگردها به ۷۵۴ خانوار گلستانی که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نبوده و در روستاها ساکن هستند تحویل می‌شود تا در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، واحدهای مسکونی خود را احداث نمایند.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان خاطرنشان کرد: تفاهم‌نامه‌ای بین بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفان کشور منعقد شده تا با هم‌افزایی این دو نهاد انقلابی  و با هدف حمایت از اقشار کم‌درآمد ، مصالح رایگان برای احداث مسکن در اختیار آنها قرار گیرد.

وی بیان کرد: در راستای این تفاهم‌نامه علاوه بر میلگرد رایگان، ۱۰ تن سیمان رایگان و مبلغ ۵۰ میلیون تومان کمک بلاعوض نیز پرداخت می‌شود.

پایان پیام/۸۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول