اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

مشکلات صنعت با فراهم‌سازی تولید و اشتغال قابل حل است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون با اشاره به شعار راهبردی مهار تورم و رشد تولید از سوی مقام معظم رهبری گفت: امروز بسیاری از چالش‌ها و مشکلات بخش صنعت با فراهم سازی تولید و اشتغال قابل حل است.

مشکلات صنعت با فراهم‌سازی تولید و اشتغال قابل حل است

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، سرهنگ پاسدار حسین حیاتی با اشاره به پتانسیل ها و ظرفیت‌های شهرستان کازرون اظهار داشت: تولید و اقتصاد، محور توسعه و پیشرفت شهرستان انقلابی کازرون است و این مهم فقط با بسترسازی در زمینه تولید محقق خواهد شد.

در ادامه محمدجعفر شفیعی، مدیر بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون نیز با بیان اینکه بخش صنعت یکی از بخش های مهم اقتصادی است، اظهار داشت: رشد و توسعه بخش صنعت باعث توسعه صنعتی و اقتصادی در هر منطقه ای خواهد شد.

وی افزود: توسعه و گسترش بخش صنعت مستلزم استفاده از فناوری پیشرفته به همراه نیروی انسانی ماهر و با تجربه است.

مدیر بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون خاطر نشان کرد: عوامل مختلفی در رشد تولید و ارزش افزوده واحدهای صنعتی مؤثر است که مهمترین آنها می توان به نیروی انسانی ماهر و با تجربه، ماشین آلات مدرن و تکنولوژی نوین و پیشرفته اشاره نمود.

مهندس شفیعی تصریح کرد: افزایش سطح دانش و مهارت نیروی انسانی می تواند در افزایش تولیدات و ارزش افزوده صنایع بسیار مفید و مؤثر باشد.

وی با اشاره به تحقق شعار سال مهار تورم و رشد تولید ابراز داشت: ظرفیت های اشتغال زایی در حوزه صنعت به ویژه در شهرک صنعتی شهید مصلحیان کازرون و همچنین صنایع بسته بندی زیاد بوده و باید تلاش مضاعف نسبت به توسعه حوزه های فوق انجام گیرد که راه‌اندازی کارگاه های کوچک و زودبازده، تدوین برنامه جهت عرضه آسان تولیدات در بازار، استفاده از نیروی انسانی زبده، نخبه و تحصیلکرده در بخش صنعت و بازگشت اعتماد سرمایه های اجتماعی به واسطه بعضی از مشوق ها می تواند راهکارهای مناسبی در بخش صنعت باشد.

در این نشست اعضای هیئت اندیشه ورز صنعت و معدن سپاه کازرون به مواردی همچون بخشودگی های مالیاتی شرکت های تولیدی و کارگاه‌های زودبازده، حل بیمه کارکنان و کارگران واحدهای تولیدی و صنعتی، پیگیری مشکل آب شهرک صنعتی شهید مصلحیان و استخدام نیروهای بومی بجای نیروهای غیربومی و اصلاح آیین نامه های استخدامی با توجه به نیازمندی کارگاه‌های تولیدی و صنعتی پرداختند.

پایان پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول