اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

آشفته بازار میدان میوه و تره‌بار خرم‌آباد ساماندهی می‌شود

مدیرعامل سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری خرم‌‌آباد با بیان اینکه ظرف یک ماه آینده میدان میوه و تره بار ساماندهی می‌شود، گفت: شهرداری کارهای عمرانی میدان را شروع کرده است، اما ساماندهی آن مستلزم ورود و همکاری تعزیرات، اصناف و جهاد کشاورزی است.

آشفته بازار میدان میوه و تره‌بار خرم‌آباد ساماندهی می‌شود

خبرگزاری فارس لرستان، نابسامانی میدان میوه و تره بار خرم‌‌آباد یکی از چالش‌هایی است که هر از گاهی از سوی شهروندان و کسبه این منطقه مطرح می‌شود، یکی از انتقادات جدی که همواره وجود داشته وضعیت بهداشتی و نظافت این میدان است.

وضعیت آب‌های سطحی، آسفالت، عدم نظارت بر نرخ میوه و تره‌بار، نابسامانی دکه‌ها و غرفه‌های میدان نیز از دیگر چالش‌هایی است که شهروندان مطرح می‌کنند.

مدیرعامل سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری خرم‌‌آباد هم با تایید وضعیت آشفته و نابسامان میدان میوه و تره بار خرم‌‌آباد، می‌گوید: میدان میوه و تره‌بار خرم‌‌آباد یکی از مراکزی است که با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم ‌می‌کند، در واقع این میدان به حال خود رها شده بود.

سجاد کاظمی در گفت‌وگو با فارس، عنوان می‌کند: در میدان میوه و تره بار خرم‌‌آباد نه نرخ گذاری مشخصی وجود دارد، نه شورای نظارتی فعالیت دارد و نه به لحاظ عمرانی از وضعیت مناسبی برخوردار است.

وی می‌گوید: به لحاظ بهداشت و نظافت هم که شرایط چندان مطلوبی ندارد، همه این موارد گلایه شهروندان را به دنبال داشته است.

مدیرعامل سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری خرم‌‌آباد با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های ما ساماندهی میدان میوه و تره‌بار خرم‌‌آباد است، می‌گوید: کارهای عمرانی مجموعه مانند جدول کشی، ساماندهی آب‌های سطحی و زیر سازی و آسفالت را در دستور کار دارد، ظرف یک هفته آینده کارهای عمرانی تکمیل می‌شود.

کاظمی می‌گوید: شناسنامه دار کردن دکه‌ها، رنگ آمیزی، نصب سردر مناسب، ساماندهی ورودی و خروجی میدان از دیگر اقداماتی است که در دستور کار داریم.

وی عنوان می‌کند: قرار است یک نفر کار نظارت بر دکه‌ها را هم انجام دهد، تا میوه‌ها با قیمت مصوب به دست مردم برسد.

مدیرعامل سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری خرم‌‌آباد، در خصوص انتقاد شهروندان نسبت به بهداشت و نظافت میدان میوه و تره بار، توضیح می‌دهد: پیمانکار میدان میوه و تره بار به دلیل ضعیف بودن عزل شد، اما ظرف یک هفته آینده پیمانکار مشخص می‌شود و ماشین آلات روزانه کار نظافت و بهداشت را انجام می‌دهند‌.

کاظمی با بیان اینکه ظرف یک ماه آینده میدان میوه و تره بار ساماندهی می‌شود، می‌گوید: البته تحقق این امر مستلزم ورود و همکاری تعزیرات، اصناف و جهاد کشاورزی است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول