اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

مقابله قاطع با متخلفان مشاور املاک در گلستان

مدیرکل راه و شهرسازی گفت: دبیرخانه کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات با هدف مقابله قاطع با متخلفان صنف بنگاه‌های مشاور املاک در گلستان تشکیل شد.

مقابله قاطع با متخلفان مشاور املاک در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان مهدی ملک در نخستین جلسه کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات با حضور استاندار گلستان اظهار کرد: این کارگروه با ۱۴ نفر عضو دبیرخانه در اداره کل راه‌و شهرسازی با هدف مقابله قاطع و سریع با تخلفات و پیشگیری از تکرار تخلفات صنف بنگاه‌های مشاور املاک و همچنین تسریع در اجرای ماده ۵۴ مکرر قانون مالیات‌های مستقیم (مالیات بر خانه‌های خالی) تشکیل شده است.

وی تصریح کرد:ثبت قراردادها در سامانه معاملات املاک و مستغلات، تشکیل گشت‌های مشترک ساماندهی بنگاه‌ها و مشاورین املاک، ایجاد شعب ویژه رسیدگی به تخلفات توسط سازمان تعزیرات حکومتی مواردی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان خاطرنشان کرد: قرار است در ذیل این کارگروه، کمیته‌های تخصصی شامل کمیته حقوقی، کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی برای پیشبرد بهتر اهداف کارگروه تشکیل شود.

وی ادامه داد: گشت‌های مشترک ساماندهی بنگاه‌ها و مشاورین املاک در گلستان در ساعات اداری و غیراداری نسبت به بررسی و شناسایی بنگاه‌های غیرمجاز و بنگاه‌های مجاز با تخلفات گسترده از دیگر مصوبات این جلسه بود.

ملک گفت: چک لیستی از پایش عملکرد مشاورین املاک توسط دبیرخانه واقع در اداره کل راه‌و شهرسازی تهیه و در این گشت‌ها موارد مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: شهروندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از مصوبات و اقدامات کارگروه به ساختمان شماره یک اداره کل راه‌وشهرسازی مراجعه نموده و انتقادات و پیشنهادات خود را در این خصوص با شماره ۰۹۳۸۵۹۰۷۹۴۸ در میان بگذارند.

پایان پیام/۸۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول