اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

صعود نماینده گلستان به لیگ دسته اول فوتسال کشور

تیم فوتسال «ماهوت شمال» علی آباد کتول با سه برد و دو تساوی و کسب یازده امتیاز در گروه خود صدر نشین شد و یک هفته مانده به پایان مرحله نهایی به لیگ دسته اول فوتسال صعود کرد.

صعود نماینده گلستان به لیگ دسته اول فوتسال کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مرحله پایانی رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور عصر روز گذشته با انجام یک دیدار حساس بین تیم‌های «ماهوت شمال» علی آباد کتول و هیات فوتبال شهر «شوط» در سالن ورزشی سرداران علی آباد کتول پیگیری شد که تیم ماهوت شمال به عنوان تنها نماینده استان در لیگ دسته دو فوتسال، موفق شد در یک بازی پر گل نماینده آذربایجان غربی را با نتیجه 6 بر چهار شکست دهد و به لیگ دسته یک کشور راه پیدا کند.

گل های تیم ماهوت را «جاوید کبیری» ( دو گل) ، «حمید کلته»، «محمد زمان مسلمی پور»، «پوریا وطنی» و «ولی الله رضایی» به ثمر رساندند. برای نماینده آذربایجان هم «هادی رضوان» ( دو گل) ، «جعفر عالی پور» و «سعید عبدی زاده» گلزنی کردند.

قضاوت این دیدار حساس را «حسین توانا»، «طاها درخشان فر»، «مجید کریمیان» و «محمد امین اکبری» بر عهده داشتند و «علی کلبادی نژاد» و «منصور سبزواری» به عنوان ناظر داوری و نماینده فدراسیون بر روند اجرای مسابقه نظارت داشتند.

«سعید شربت خوار» سرمربی تیم ماهوت شمال در پایان بازی ضمن ستایش بازیکنان این تیم و تشکر از مسئولان شهرستان و استان در حمایت از تیم ماهوت اظهارداشت: نتیجه هشت ماه تلاش بی‌وقفه و تمرینات مستمر را گرفتیم و امیدوارم این تیم در مراحل بعدی نیز با قدرت ظاهر شود.

پایان پیام/۸۳۰۰۴

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول