اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

بیش از 12 هزار نفر مجری برگزاری انتخابات در سمنان هستند

معاون سیاسی استاندار سمنان گفت: بیش از 12 هزار نفر، مجری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری سال ۱۴۰۲ در استان سمنان هستند.

بیش از 12 هزار نفر مجری برگزاری انتخابات در سمنان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، احمد ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ظهر امروز در جلسه ستاد انتخابات صدا و سیمای مرکز سمنان که در سالن جلسات صدا و سیمای مرکز سمنان برگزار شد، با اشاره به سالروز برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در خرداد ۱۴۰۰ اظهار کرد: قطعاً ۲۸ خردادماه، نماد مردم‌سالاری و نماد ایمان و امید در ایران اسلامی است و در این روز دولت سیزدهم با هدف ارتقای سرمایه‌های اجتماعی انتخاب شد.

ریواده با تأکید بر اینکه گفتمان دولت مردمی آیت‌الله رئیسی، گفتمان ایران اسلامی است، بیان کرد: ایمان و امید ۲ مفهوم دولت مردمی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به اینکه دستاوردها و خدمات دولت مردمی، باید برای مردم تبیین شود، گفت: راهبرد دولت سیزدهم مبتنی بر اقدام، تعریف و برنامه‌ریزی شده است و سفرهای استانی، برگزاری میزهای خدمت و ... با هدف گره‌گشایی از مشکلات مردم به انجام می‌رسد.‌

وی گفت: ما نیاز داریم تا کارهای پیوسته و مستمری را در حوزه فرهنگی و اجتماعی، به انجام برسانیم.

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان با قدردانی از صدا و سیمای مرکز سمنان به دلیل شکل‌دهی ستاد انتخابات در صدا و سیما، گفت: سیاست‌گذاری‌های حوزه تبیین با هدف تحقق اهداف راهبردهای چهارگانه انتخابات باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ارتقای سرمایه اجتماعی را در سایه‌سار اقدام و حضور در میدان میسر دانست و اضافه کرد: دولت آیت‌الله رئیسی دوات تصمیمات سخت و گام‌های بزرگ است و در دیپلماسی نظام، با حاکم شدن عقلانیت، شاهد اوج‌گیری روابط با سایر کشورها، همراه با عزت و اقتدار هستیم.

وی با تأکید بر اینکه امروز شاهد دیپلماسی التماسی و ذلت‌آور نیستیم، گفت: جمهوری اسلامی ایران بر اساس اعلام بانک جهانی در آستانه جهش اقتصادی است.‌

ریواده، بیان خدمات و دستاوردهای حاصل شده در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به مردم را موجب افزایش مشارکت عمومی دانست و عنوان کرد: باید از ظرفیت جهاد تبیین در راستای امیدآفرینی استفاده کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان راهبرد مدیریتی در حوزه سیاسی استان را برقراری آرامش سیاسی و پرهیز از غوغاسالاری عنوان و اضافه کرد: گرفتار شدن مدیران در حواشی، موجب کاهش سرمایه‌های اجتماعی است.

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان با اعلام اینکه بیش از ۱۲ هزار نفر، مجری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری سال ۱۴۰۲ در استان سمنان خواهند بود، اظهار کرد: آموزش عمومی به مردم و آموزش مجریان انتخابات باید بر مبنای ایجاد نشاط و انتقال مهارت باشد.

وی از صدا و سیمای مرکز سمنان خواست با تولید برنامه‌های پرنشاط و جذاب در راستای ایجاد مشارکت عمومی مردم در انتخابات مساعدت کند و بر این نکته تأکید کرد که برای برگزاری انتخاباتی پرشور و پرنشاط، باید از تمام ظرفیت‌ها استفاده کرد.‌

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با تأکید بر لزوم انجام افکار سنجی‌های مستمر و ارائه نتایج این افکارسنجی در جلسات هیأت اندیشه‌ورز گفت: ما نیازمند یاری تمامی رسانه‌ها و فعالان فضای مجاری در راستای برگزاری انتخاباتی پرشور با مشارکت بالای مردم استان هستیم.

ریواده، تبیین جایگاه مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به مردم را در افزایش مشارکت در انتخابات، مؤثر دانست و گفت: از رقابت، میان گفتمان‌های سیاسی استان استقبال می‌کنیم.

ایجاد امید و نشاط در دستور کار صدا و سیما

عبدالرضا دهرویه، مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان نیز در این جلسه اظهار کرد: راهبردهای اصلی انتخابات در کلام رهبر معظم انقلاب عنوان شده است و صدا و سیمای مرکز سمنان نیز بر این مبنا برنامه‌سازی می‌کند.

وی با بیان اینکه باید تمام رسانه‌ها در راستای تقویت چهار راهبرد اصلی انتخابات گام بردارند، بیان کرد: همیشه در انتخابات استان سمنان با مشارکت بالای مردم مواجه بوده‌ایم.‌

مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان با اشاره به اینکه ستاد انتخابات استان با تشکیل هیأت اندیشه‌ورز اقدام بزرگی کرده است، گفت: ارتقای سرمایه اجتماعی و ملی و ایجاد اعتماد، امید و نشاط در دستور کار برنامه‌سازان صدا و سیمای مرکز سمنان ماست.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول