اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

توزیع ۵۲۰۰ بسته مواد غذایی در رزمایش همدلی ستاد اجرایی فرمان امام (ره)

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان مرکزی گفت: امروز در فاز اول رزمایش همدلی و احسان ۵۲۰۰ بسته معیشتی به ارزشی بالغ بر ۴ میلیارد تومان توزیع خواهد شد.

توزیع ۵۲۰۰ بسته مواد غذایی در رزمایش همدلی ستاد اجرایی فرمان امام (ره)

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، مجتبی تهامی امروز در رزمایش همدلی و احسان با اشاره به اجرای منویات مقام معظم رهبری در اجرای طرح مواسات و مساعدت به بخش‌های کم‌برخوردار اظهار کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا ستاد اجرایی فرمان امام(ره) رزمایش‌های مختلف و متعددی را به منظور کمک به اقشار کم‌برخوردار و آسیب‌دیده از این بیماری برگزار کرده است.

وی افزود: در طول سال با دستگاه‌های وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام برنامه‌ها و روش‌های مختلفی از قیبل نسیم احسان در فصل تابستان که اهدای وسایل سرمایشی است را در دستور کار دارد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان مرکزی ادامه داد: رزمایش دلگرمی احسان در فصل زمستان با اهدای وسایل سرمایشی و اهدای بسته‌های لوازم التحریر در رزمایش مشق احسان، در شروع فصل مدارس یکی دیگر از برنامه‌هایی است که ستاد در دستور کار دارد.

تهامی بیان کرد: پویش احسان غدیر در ایام عید غدیر، پویش لبخند احسان، حضور در مناطق آسیب‌دیده از حوادث طبیعی و غیرمترقبه و حمایت از افراد آسیب‌دیده و... بخشی از فعالیت‌هایی است که هر ساله ستاد اجرایی فرمان امام(ره) انجام می‌دهد.

وی اضافه کرد: از زمان شیوع بیماری کرونا، ستاد اجرایی فرمان امام انواع مختلفی از بسته‌های معیشتی را بین مردم توزیع کرده است؛ در سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان، در سال گذشته ۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در قالب رزمایش‌ها هزینه شده است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان مرکزی گفت: امروز نیز در فاز اول رزمایش همدلی و احسان ۵۲۰۰ بسته معیشتی به ارزشی بالغ بر ۴ میلیارد تومان توزیع خواهد شد.

 

 

 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول