اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  محیط زیست و گردشگری

برگزیده جشنواره «از افسانه تا اصالت دستبافته‌های ایرانی» معرفی شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی از انتخاب یاشار ملفوظی به عنوان هنرمند برگزیده جشنواره از افسانه تا اصالت دستبافته‌های ایرانی خبر داد.

برگزیده جشنواره «از افسانه تا اصالت دستبافته‌های ایرانی» معرفی شد

به‌گزارش خبرگزاری فارس، احمد حمزه‌زاده؛ مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی گفت: رویداد «از افسانه تا اصالت دستبافته‌های ایرانی» به‌مناسبت روز ملی فرش توسط استارتاپ «چمروش» و مجموعه «البرزا» و به میزبانی موزه فرش ایران برگزار شد و آثار هنرمندان این حوزه مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی ادامه داد: در این رویداد که با هدف معرفی و تثبیت جایگاه فرش ایران بعنوان یک هنر و میراث اصیل از فرهنگ ایرانی با همکاری تمامی متخصصان، کارشناسان، ذینفعان و علاقمندان به فرش دستباف برگزار شد، اثر فاخر یاشار ملفوظی استاد شناخته شده فرش دستبافت برجسته به عنوان اثر برگزیده معرفی شد.

حمزه‌زاده اظهار کرد: اثر فاخر استاد یاشار ملفوظی در بخش فرش برتر از نگاه مردمی دومین جشنواره از افسانه تا اصالت دستبافته‌های ایرانی به عنوان اثر برگزیده انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول