اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

خوابگاه متاهلی و استخر دانشجویان در بوشهر احداث می‌شود

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان بوشهر گفت: ۱۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای احداث خوابگاه متاهلی دانشجویان دانشگاه خلیج فارس و علوم پزشکی و احداث استخر دانشجویی اختصاص یافت.

خوابگاه متاهلی و استخر دانشجویان در بوشهر احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، محسن پاپری‌زارعی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان بوشهر ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده ۱۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای احداث خوابگاه متاهلی دانشجویان دانشگاه خلیج فارس و علوم پزشکی و احداث استخر دانشجویی اختصاص یافته است.

وی افزود: از این مبلغ ۷۰ میلیارد تومان برای احداث خوابگاه متاهلی دانشگاه خلیج فارس، ۳۵ میلیارد تومان برای خوابگاه متاهلی دانشگاه علوم پزشکی و ۲۰ میلیارد تومان نیز برای استخر دانشجویی دانشگاه خلیج فارس اختصاص یافته است.

پاپری‌زارعی ادامه داد: با توجه به برخی مشکلات زیرساختی در دانشگاه فرهنگیان تلاش شده سازوکار لازم برای حل مشکل تجهیزات این دانشگاه در حوزه‌های مختلف از جمله تجهیزات آزمایشگاهی و آی تی فراهم شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول