اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

نوسازی محلات فرسوده و ناکارآمد پایتخت تسهیل می‌شود

مدیرکل برنامه ریزی و توسعه شهری امور شهرسازی و معماری شهرداری تهران از ابلاغ ساختار سازمانی ادارات نوسازی مناطق ۲۲ گانه شهر تهران خبر داد.

نوسازی محلات فرسوده و ناکارآمد پایتخت تسهیل  می‌شود

مریم ناظم پور:به گزارش فارس، سیدسعید علوی درباره بازسازی محلات فرسوده در تهران، گفت: با توجه به سیاست ها و ماموریت های ابلاغی شهردار تهران در حوزه توسعه مسکن، اداره کل برنامه ریزی و توسعه شهری امور شهرسازی و معماری شهرداری با مساعدت و همراهی معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تهران و اعضای شورای اداری شهر تهران به منظور تسریع در تحقق اهداف نوسازی بافت فرسوده و همچنین بازآفرینی بافت های ناکارآمد، نسبت به ایجاد ساختار سازمانی ادارات نوسازی مناطق ۲۲ گانه اقدام کرد.

وی ادامه داد: این ساختار سازمانی، متناسب با وظایف محوله به مناطق در حوزه نوسازی، طی همکاری مستمر با سازمان نوسازی شهر تهران و مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران با ۷۲ پست سازمانی ذیل معاونت شهرسازی و معماری مناطق ۲۲ گانه تدوین و تصویب شد و هم اکنون جهت اجرا، به تمامی مناطق ابلاغ شده است.

علوی تصریح کرد: طبق شرح وظایف ابلاغی به ادارات نوسازی مناطق، هر منطقه موظف است با همکاری سازمان نوسازی شهر تهران و دفاتر توسعه محله ای، نسبت به تهیه برنامه عملیاتی سالانه خود در حوزه نوسازی بافت فرسوده و ناکارآمد اقدام کند. همچنین، انجام هماهنگی های لازم برای به میدان آوردن امکانات شهرداری تهران، جلب حمایت های نهادهای فعال در محلات فرسوده و پیگیری اجرای مصوبات قرارگاه جهادی مسکن از دیگر وظایف ابلاغی به مناطق ۲۲ گانه است که فرایند نوسازی در سطح محلات فرسوده و ناکارآمد را تسهیل و تسریع خواهد کرد.


پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول