اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

اهداف پانزدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری اعلام شد

رئیس مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران از برگزاری پانزدهمین دوره از جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری و دهمین جشنواره پژوهش و آموزش در مدیریت شهری و روستایی خبر داد.

اهداف پانزدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری اعلام شد

به گزارش فارس،  عطالله رفیعی آتانی، رئیس مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران گفت: جشنواره  پژوهش و نوآوری در آذر سال جاری و همزمان با هفته پژوهش با مشارکت سازمان شهرداری‌ها، شورای اسلامی شهر تهران، دهیاری‌های کشور، شورای عالی استان‌ها، مجمع شهرداران کشور و همراهی دانشگاهیان و نهادهای علمی و تحقیقاتی  برگزار می شود.

رئیس مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران، شناسایی، تبادل و ترویج دستاوردهای علمی و تجربی در حوزه مدیریت شهری را یکی از اهداف این جشنواره خواند و عنوان کرد: تعامل با شهرهای ایران و جهان، سازمان‌ها، نهادها و مراکز تحقیقاتی و پژوهشی با هدف اشتراکی دانش و انتقال تجربه‌های شهری از دیگر اهداف این جشنواره است.

آتانی در ادامه به دیگر اهداف پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری اشاره کرد و گفت: شبکه سازی و ارتباط با اندیشمندان، نخبگان و جامعه دانشگاهی با هدف هم‌افزایی علمی و بهره‌گیری از خرد جمعی و تقویت کاربست پژوهش‌های نظری و تکمیل و عملیاتی کردن اجزای زنجیره علم و نوآوری شهری ضمن تکریم و قدردانی از پژوهشگران حوزه مدیریت شهری و ایجاد انگیزه برای مشارکت بیشتر در این جشنواره دنبال خواهد شد.

رئیس مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران خاطرنشان کرد: علاقمندان می‌توانند به منظور ارسال آثار در زمان معین به سایت جشنواره مراجعه کنند، به همین منظور اطلاعات بیشتر در وبسایت مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران به آدرس RPC.TEHRAN.IR  درج خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول