اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

۴ فوتی و 33 مصدوم در سانحه واژگونی اتوبوس نیشابور به سبزوار

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: حادثه واژگونی یک اتوبوس و تصادف همزمان با ۲ دستگاه خودروی پراید در محور نیشابور به سبزوار ۴ فوتی و 37 مصدوم بر جا گذاشته است.

۴ فوتی و 33 مصدوم در سانحه واژگونی اتوبوس نیشابور به سبزوار

حمید حسینی در گفت وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: ساعت ۶:۱۹ دقیقه صبح  امروز در کیلومتر ۳۵ نیشابور به سبزوار، یک اتوبوس پس از برخورد با ۲ خودروی پراید، واژگون شد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور افزود: ۴ دستگاه  آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، بالگرد هوایی اورژانس ۱۱۵ و‌ ۲ دستگاه آمبولانس از سبزوار و ۲ دستگاه آمبولانس از هلال احمر نیشابور در محل حادثه حاضر شدند.

حسینی ادامه داد: در این حادثه ۳ مرد و یک زن فوت و 33 مصدوم شناسایی شدند و اقدامات درمانی توسط کارشناسان اورژانس برای آنها انجام شد. 

وی تصریح کرد: ۴ مصدوم بدحال با آمبولانس به بیمارستان حکیم نیشابور و یک مصدوم با بالگرد اورژانس هوایی به مشهد منتقل شدند و سایر مصدومین نیز توسط کارشناسان اورژانس ۱۱۵ تحت مراقبت به بیمارستان حکیم منتقل شدند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول