اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

سقف مصرف برق هر مشترک خانگی در کرمانشاه چقدر است؟

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان کرمانشاه گفت: هر مشترک کرمانشاهی در مناطق معتدل می‌تواند تا سقف ۳۰۰ کیلووات و در گرمسیری ۱۰۰۰ کیلووات مصرف کند.

سقف مصرف برق هر مشترک خانگی در کرمانشاه چقدر است؟

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، به گزارش شرکت مدیریت شبکه برق ایران، مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران اعلام کرد که مصرف برق ۲۴ استان کشور از اوج بار در مدت مشابه سال گذشته عبور کرد.

استان‌های کرمانشاه، ایلام و کردستان با رشد ۵۴درصدی مصرف نسبت به مدت مشابه سال گذشته در صدر استان‌های دارای مصرف زیاد برق قرار دارند، به راستی سقف مصرف برق هر مشترک خانگی در کرمانشاه چقدر است؟

احسان مهدوی، معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان کرمانشاه در این خصوص از اختصاص پاداش به خوش‌مصرف‌های برق در تابستان امسال خبر داد و اظهار کرد: برای جلوگیری از خاموشی‌های تابستان الگوی بهینه مصرف را رعایت کنید و پاداش بگیرید.

وی ادامه داد: از اول خردادماه امسال طرح سراسری کاهش مصرف خانگی و برخورداری از پاداش آغاز شده  و تا پایان شهریورماه ادامه دارد. 

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان کرمانشاه تصریح کرد: وزارت نیرو امسال ۱۴۰ برنامه عملیاتی طراحی کرده؛ الگوی مصرفی که برای استان کرمانشاه طراحی شده ۳۰۰ کیلووات در مناطق معتدل و ۱۰۰۰ کیلووات در مناطق گرمسیری اعلام شده است. 

وی خاطرنشان کرد: هر مشترکی به ازای هر کیلوات کاهش، ۲ هزار تومان پاداش می‌گیرد و علاوه بر این اگر امسال مصرف خود را نسبت به سال گذشته که بالای الگوی مصرف بوده کاهش دهد؛ پاداش خواهد گرفت.

مهدوی یادآور شد: سال گذشته تنها مشترکانی که الگوی مصرف رعایت می‌کردند پاداش می‌گرفتند، ولی امسال همه مشترکان خانگی از کم‌مصرف تا پرمصرف از طرح سراسری پاداش صرفه‌جویی برخوردار هستند.

وی تصریح کرد: طرح پاداش همکاری مشترکان خانگی در کاهش مصرف برق فرصت خوبی است تا با کاهش مصرف برق خود نسبت به مدت مشابه سال گذشته پاداش دریافت کنند.

مهدوی در پایان بر رعایت مدیریت مصرف برق در ساعات اوج مصرف تاکید کرد و گفت: ساعت اوج مصرف برق در شبانه‌روز از ساعت ۱۱ تا ۱۷ و ۲۰ تا ۲۳ است، لذا از مشترکان درخواست می‌شود از وسایل برقی پرمصرف در ساعات غیر پیک استفاده کنند و همچنین کولر گازی را روی ۲۴ درجه تنظیم کنند.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول