اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

ظرفیت تصفیه آب در «حیدرآباد» 2 برابر می‌شود

مدیر روابط‌عمومی شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه هم‌اکنون 2 پکیج تصفیه آب در منطقه حیدرآباد 200 لیتر بر ثانیه آب وارد مدار می‌کند، گفت: طی چند روز آینده 2 پکیج تصفیه آب دیگر در این مکان نصب می‌شود تا میزان آب ورودی به شهرکرد از محل چشمه کوهرنگ به 400 لیتر افزایش یابد.

ظرفیت تصفیه آب در «حیدرآباد» 2 برابر می‌شود

فرشاد متقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در در شهرکرد با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۲ پکیج تصفیه آب در منطقه حیدرآباد ۲۰۰ لیتر آب بر ثانیه وارد مدار می‌کند، گفت: طی چند روز آینده ۲ پکیج تصفیه آب دیگر در این مکان نصب می‌شود تا میزان آب ورودی به شهرکرد از محل چشمه کوهرنگ به ۴۰۰ لیتر افزایش یابد.

مدیر روابط‌عمومی شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مطالعات ایجاد یک تصفیه‌خانه در منطقه حیدرآباد انجام شده است و در مراحل انتخاب پیمانکار قرار دارد تا یک حوضچه ۷۰۰ هزار مترمکعبی ساخته شود.

وی افزود: در حال حاضر آب شهر شهرکرد از چشمه دیمه، چشمه کوهرنگ، تصفیه‌خانه سامان و ۳۸ حلقه چاه آب آشامیدنی شرکت آبفا تأمین می‌شود.

متقی اضافه کرد: از ۲۰ اردیبهشت‌ماه امسال که آب ورودی به شهرکرد به دلیل گل‌آلود شدن چشمه کوهرنگ دچارکدورت شد تا کنون بیش از ۲۰۰ نمونه از آب تمام نقاط شهری به منظور انجام آزمایشات میکروبی توسط کارشناسان شرکت آبفا گرفته شده است و در تمام این موارد هیچ‌گونه آلودگی میکروبی وجود نداشته است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر هم کدورت آب به شدت کاهش پیدا کرده است و در برخی مناطق به طور کامل از بین رفته است چرا که همه مخازن و شبکه‌ها شست‌وشو شده است.

پایان پیام/۶۸۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول