اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

لزوم به‌کارگیری سامانه‌های نوین آبیاری و کاشت محصولات کم‌آب‌بر در سمنان

استاندار سمنان گفت: با توجه به کم‌آبی موجود در استان باید بدون افزایش سطح زیر کشت محصولات کشاورزی در راستای افزایش بهره‌وری از طریق به کارگیری سامانه‌های نوین آبیاری و کاشت محصولات کم‌آب‌بر اقدام شود.

لزوم به‌کارگیری سامانه‌های نوین آبیاری و کاشت محصولات کم‌آب‌بر در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان ظهر امروز در دیدار با رئیس و شورای معاونان سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان که در سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان برگزار شد، اظهار کرد: هفته جهاد کشاورزی و یاد و خاطره شهدای استان به ویژه شهدای والامقام جهادگر استان سمنان را گرامی می‌دارم.

وی افزود: به دلیل اهمیت کاری و وظایف تخصصی سازمان جهاد کشاورزی و تقویت بدنه کارشناسی این مجموعه، بحث به‌کارگیری نیروی انسانی در دستور کار قرار دارد.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: آموزش‌های مختلف در حوزه جهاد کشاورزی در راستای برندسازی بر اساس ظرفیت‌های موجود در استان سمنان برنامه‌ریزی شود.

هاشمی عنوان کرد: مباحث و موارد مطرح شده توسط ریاست و معاونان سازمان در راستای پیشبرد بهتر اهداف و برنامه‌های کاری این مجموعه، بررسی و رسیدگی می‌شود.

وی با بیان اینکه جهاد کشاورزی نهاد برخاسته از انقلاب است، ادامه داد: امروز رمز موفقیت ما و بسترساز پیشرفت در امور در تمامی حوزه‌ها، وحدت، انسجام و همدلی است.

استاندار سمنان با تأکید بر اینکه نظارت بر بازار استان همواره در دستور کار سازمان جهاد کشاورزی باشد، گفت: با توجه به کم آبی موجود در استان، باید بدون افزایش سطح زیرکشت محصولات کشاورزی در راستای افزایش بهره‌وری از طریق به‌کارگیری سامانه‌های نوین آبیاری و کاشت محصولات کم‌آب‌بَر، اقدام شود.

هاشمی خاطرنشان کرد: سازمان جهاد کشاورزی با حوزه رشد تولید چرخ اقتصاد و معیشت مردم به صورت مستقیم ارتباط دارد که باید این مهم را تقویت کند.

محمدرضا قاسمی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان نیز اظهار کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری می‌فرمایند، «رسالت جهاد سازندگی همچنان باقی است»، ما نیز در این مسیر استوار و جهادی تلاش خواهیم کرد.

وی گفت: در راستای امنیت و اقتدار غذایی بیش از پیش تلاش خواهیم کرد تا موفقیت‌های بیشتری در استان سمنان حاصل شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان افزود: از همراهی و حمایت‌های همیشگی، استاندار سمنان در مورد برنامه‌ها و سیاست‌های جهاد کشاورزی استان قدردانی می‌کنم.

پایان پیام/74007/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول