اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

راوند: آقای رئیسی مدیران خسته و بی‌انگیزه کهگیلویه و بویراحمد را برکنار کند

امام جمعه دیشموک از رئیس جمهور خواست تا مدیران خسته و بی‌انگیزه را در استان کهگیلویه و بویراحمد در اثنای سفر دوم برکنار کند.

راوند: آقای رئیسی مدیران خسته و بی‌انگیزه کهگیلویه و بویراحمد را برکنار کند

به گزارش خبرگزاری فارس از دیشموک حجت‌الاسلام علی اکبر راوند با اشاره به سفر دور دوم رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد و ضرورت ها و اولویت های اصلی که باید در سفر مورد توجه قرار گیرد یکی از اولویت ها را رسیدگی به وضعیت مناطق محروم استان دانست که در بسیاری از جهات هنوز دچار محرومیت های زیادی هستند.

حجت‌الاسلام راوند در ادامه با اشاره به صحبت رئیس جمهور در آذربایجان که گفتند به حاشیه راندن مدیران بی انگیزه و خسته سیاست قطعی دولت مردمی است بیان کرد: در این استان مدیران بی انگیزه و خسته کم نیستند و امیدواریم که این مساله در سفر دوم رئیس جمهور به استان ما از اولویت ها باشد و با مدیران بی انگیزه و کم کار ی که توسط سیاسیون و غیر دولتی ها انتخاب شدند برخورد شود.                                                     

وی با اشاره به مشکلات روستاهای بخش گفت: مردم بعضی از روستاها با حضور در دفتر امام جمعه از نداشتن آب آشامیدنی گلایه دارند و می‌گویند که بیش از 20 روز است آب آشامیدنی ندارند و نیاز است مسئولان منطقه ای و استانی برای رفع مشکل آب روستاهای نظیر پاتاوه و رود سمه و سر پر اقدام فوری انجام دهند و مشکل این روستاها را برطرف کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول