اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

سفر اخیر رئیس جمهور نشان اقتدار ایران است

امام جمعه قلعه رئیسی گفت: سفر اخیر رئیس جمهور به قاره آمریکا نشان اقتدار ایران است.

سفر اخیر رئیس جمهور نشان اقتدار ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، حجت الاسلام علی‌حیدر حیدرخواه امام جمعه امام جمعه قلعه رئیسی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با دعوت همگان به رعایت تقوی الهی بیان کرد: هیچ عاملی برای رشد انسانی نیرومندتر از آن نیست که بداند همه حرکات او تحت نظارت خداوندی است و هر کاری که می کند و سخنی که می گوید و اندیشه ای که در ذهنش به جریان می‌افتد، ثبت و ضبط می‌شود و کسی که به چنین اصلی معتقد است، کمترین تعدی به حقوق دیگران نمی کند، هرگز دروغ بر زبانش جاری نمی گردد، سخنی بر ضرر دیگران نمی‌گوید.

وی به سفر رئیس جمهور اشاره و بیان کرد: سفر رئیس‌جمهور به کشورهای متعدد در ماه‌های گذشته اتفاق بسیار مبارکی است این اتفاقات در حالی رخ داده که تا چند ماه قبل بسیاری از کشورها در تلاش بودند تا ایران را با فشارهای دیپلماتیک! در مجامع بین‌المللی منزوی کنند.

حیدرخواه یادآور شد: تلاش های دولت مردمی نشان داده که معادلات سیاسی و دیپلماسی ایران انفعالی و  محدود نیست و دیگر  معطل غربیها نخواهد ماند سفرهای این روزهای رئیس جمهور، یک نشانه روشن آن است و امروز سفر حضرت آیت الله رئیسی به حیط خلوت  آمریکا  با جمعیتی در حدود 561 میلیون نفر و مساحتی حدود 21 میلیون کیلومتر مربع که یکی از مناطق مهم جهان به‌شمار می‌رود، نشان میدهد که امریکا دیگر جایگاهی نداشته و در حالی که میخواست برای مقابله با ایران ائتلافی از همسایگان ما تشکیل دهد امروز در مرزهای خود ائتلافی از کشورها را می بیند که همراه با جمهوری اسلامی ایران در حال طراحی نقشه راه بلند مدت در زمینه های مختلف همکاری است.

امام جمعه قلعه رئیسی همچنین با اشاره با سالروز صدور فرمان امام راحل در 27 خرداد 1358 مبنی بر تشکیل جهاد سازندگی ،کشاورزی را مخصوصا  محصولات راهبردی مثل گندم و برنج و دانه های روغنی نیاز اصلی کشور دانستند و خودکفایی در این زمینه را عامل آرامش کشور در بسیاری از مسائل دانستند.

وی گفت: علیرغم اینکه در دهه 60 و 70 ما مشکلات زیادی به جهت جنگ و تحریمها داشتیم اما جهاد سازندگی با روحیه جهادی و ایثار توانست خدمات زیادی در زمینه محرومیت زدایی و خود کفایی و محافظت از منابع طبیعی به مردم ارائه کند که خود کفایی در زمینه تولید لبنیات از جمله این خدمات ارزشمند است.

وی گفت: سفر رئیس‌جمهور به کشورهای متعدد در ماه‌های گذشته اتفاق بسیار مبارکی است این اتفاقات در حالی رخ داده که تا چند ماه قبل بسیاری از کشورها در تلاش بودند تا ایران را با فشارهای دیپلماتیک! در مجامع بین‌المللی منزوی کنند

حیدرخواه افزود: تلاش‌های دولت مردمی نشان داده که معادلات سیاسی و دیپلماسی ایران انفعالی و محدود نیست و دیگر معطل غربی‌ها نخواهد ماند سفرهای این روزهای رئیس جمهور یک نشانه روشن آن است.

وی گفت: امروز سفر آیت الله رئیسی به حیط خلوت  آمریکا  با جمعیتی در حدود 561 میلیون نفر و مساحتی حدود 21 میلیون کیلومتر مربع که یکی از مناطق مهم جهان به‌شمار می‌رود،نشان میدهد که امریکا دیگر  جایگاهی نداشته و در حالی که میخواست برای مقابله با ایران ائتلافی از همسایگان ما تشکیل دهد امروز در مرزهای خود ائتلافی از کشورها را می بیند که همراه با جمهوری اسلامی ایران در حال طراحی نقشه راه بلند مدت در زمینه های مختلف همکاری است.

وی همچنین با اشاره با سالروز صدور فرمان امام راحل در 27 خرداد 1358 مبنی بر تشکیل جهاد سازندگی ،کشاورزی را مخصوصا  محصولات راهبردی مثل گندم و برنج و دانه های روغنی نیاز اصلی کشور دانستند و خودکفایی در این زمینه را عامل آرامش کشور در بسیاری از مسائل دانست.

حیدرخواه افزود: علیرغم اینکه در دهه 60 و 70 ما مشکلات زیادی به جهت جنگ و تحریمها داشتیم اما جهاد سازندگی با روحیه جهادی و ایثار توانست خدمات زیادی در زمینه محرومیت زدایی و خود کفایی و محافظت از منابع طبیعی به مردم ارائه کند که خود کفایی در زمینه تولید لبنیات از جمله این خدمات ارزشمند است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول