اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

رفع تصرف از زمین عام‌المنفعه در روستای فیروز بهرام اسلامشهر

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت: هزار و ۱۰۰ مترمربع زمین به ارزش ۹۹ میلیارد ریال در روستای فیروز بهرام در شهرستان اسلامشهر از دست افراد سودجو آزادسازی و رفع تصرف شد.

رفع تصرف از زمین عام‌المنفعه در روستای فیروز بهرام اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هزار و ۱۰۰ مترمربع زمین به ارزش ۹۹ میلیارد ریال در روستای فیروز بهرام در شهرستان اسلامشهر از دست افراد سودجو آزادسازی و رفع تصرف شد.

وی افزود: در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه افرادی اقدام به تصرف و دیوارکشی و ساخت یک باب واحد تجاری در قطعه زمینی با مساحت ۳۰۰ مترمربع  با ارزش ۲۷ میلیارد ریال متعلق به دهیاری روستای فیروز بهرام کرده‌اند، با پیگیری‌های به عمل آمده و هماهنگی قضائی، مشخص شد هیچگونه مدارکی دال بر مالکیت بر ملک اعلامی ارائه نداده‌اند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران ببان کرد: بنابر استعلام بعمل آمده از مبادی رسمی و برابر کارشناسی کارشناسان دادگستری، زمین اعلامی عام المنفعه و قبلا جزء خیابان بوده که در این راستا پرونده‌ای تشکیل و به همراه ۲متهم به دادسرا معرفی و بنابر حکم قضایی از زمین اعلامی رفع تصرف انجام شد.

سردار عزیزی ادامه داد: درپی کسب خبر دیگری مبنی بر اینکه افراد سوداگر با تصرف زمین ۸۰۰ متر مربعی به ارزش ۷۲ میلیارد ریال متعلق به دهیاری روستای فیروز بهرام اقدام به دیوارکشی و ساخت‌وساز کرده‌اند، با پیگیری‌های به عمل آمده و انجام تحقیقات پلیسی و هماهنگی قضائی، متهم احضار و در تحقیقات، هیچگونه مدارکی دال بر مالکیت بر ملک اعلامی را ارائه نکرد.

وی ادامه داد: در استعلام از مبادی رسمی و برابر کارشناسی کارشناسان دادگستری، مشخص شد زمین اعلامی عام المنفعه و قبلا جزء خیابان بوده است که در این راستا پرونده تشکیل و به همراه متهم به دادسرا اعزام و با اخذ حکم قضایی از زمین مذکور رفع تصرف شد.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با قدردانی از همراهی و مشارکت اقشار مختلف مردم با نیروی انتظامی در تامین نظم و امنیت در جامعه، خاطرنشان کرد: شهروندان گرامی در صورت مشاهده هرگونه زمین خواری و تصرف اراضی ملی و شهری توسط افراد سودجو و فرصت طلب، موضوع را از طریق فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

پایان پیام /۶۷۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول