اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

امام جمعه شبانکاره: اعضای شورای شهر شبانکاره با مردم مشورت کنند

امام جمعه شبانکاره گفت: اعضای شورای شهر و روستا از نظرات، پیشنهادات و حتی انتقادات مردم باید استفاده کنند و جلسات پرسش و پاسخ را می‌بایست در فضای صمیمی و به دور از تنش و جدال برگزار کنند.

امام جمعه شبانکاره: اعضای شورای شهر شبانکاره با مردم مشورت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، حجت الاسلام محمد پردل امام جمعه شبانکاره در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شبانکاره ضمن تشکر از خدمات سازمان تبلیغات اسلامی، اظهار داشت: در این برهه از زمان که دشمنان همه طوره با تبلیغات گسترده سعی در تضعیف روحیه دینی مردم عزیز ایران اسلامی دارند و در این خصوص هزینه‌های چند ده میلیون دلاری می‌کنند؛ ایجاد نمایندگی این نهاد ارزشمند در بخش بزرگ شبانکاره که دارای روستاهای پر جمعیت و مستعد تبلیغی است لازم و ضروری است. 

وی با بیان اینکه صنعت هسته‌ای کلید پیشرفت کشور، افزود: تنوع و فراوانی کاربردها و گستره کارآیی صنعت هسته‌ای در تسهیل زیست انسانی و بهره‌وری بهتر در استفاده از مواهب خدادادی و طبیعی نقش موثری دارد و دستیابی ایران به دانش هسته‌ای به عنوان یک دانش صف‌شکن و بن‌بست‌شکن، بومی‌شدن صنعت بسیار مهم هسته‌ای نشان‌دهنده ناکامی غرب و تحقیر غرب‌گرایانی است که در صدد تحقیر ملت و تضعیف روحیه کار و امید در کشور بودند. 

خطیب نماز جمعه شبانکاره با اشاره به سفر رئیس جمهور به کشورهای آمریکای جنوبی، عنوان کرد: این سفرها و توافقات با کشورهای مختلف نشان از اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و خود این توافقات در آینده نزدیک مشکلاتی که چندین سال روی هم انباشته شده بود را کم کم حل خواهد کرد. 

پردل با تاکید بر اینکه مردم در مصرف آب صرفه جویی کنند، ادامه داد: در حوزه ترمیم یا تعویض شبکه‌های فرسوده آب بخش، تلاش‌های قابل قبولی صورت گرفته اما در چند روز گذشته تعدادی تماس گرفتند یا پیام فرستادند و از کمبود آب گله‌مند بودند.

محمد پردل با بیان اینکه اعضا شورای شهر و روستا از نظرات، پیشنهادات و حتی انتقادات مردم استفاده کنند، ادامه داد: مردم به شما اعتماد کردند بنابراین جلسات پرسش و پاسخ در فضای صمیمی و به دور از تنش و جدال برگزار شود. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول