اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

امام جمعه ایذه: مطالبه مردم ایذه تامین آب از دریاچه سد کارون ۳ است

امام جمعه ایذه گفت: وزیر سابق جهاد کشاورزی به ایذه آمد ولی هیچ وعده‌ای عملی نشد و موضوع و مطالبه ما از دولت مطالبه انتقال آب دریاچه سد کارون ۳ است.

امام جمعه ایذه: مطالبه مردم ایذه تامین آب از دریاچه سد کارون ۳ است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایذه، حجت‌الاسلام سید میثم موسوی امام جمعه ایذه ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه اظهار کرد: در هر طایفه‌ای فرد حاشیه‌دار وجود دارد و نباید مشکلات یک فرد به نام یک طایفه نوشته شود.

وی افزود: طوایف شهرستان ایذه همان طور که در دوران ۸ سال دفاع مقدس ۳۰۰ شهید تقدیم نظام و انقلاب کردند امروز هم پای نظام و انقلاب هستند و هر فردی توهینی کرد نباید به پای مردمان بختیاری و قوم لر نوشته شود.

امام جمعه ایذه تاکید کرد: باید موضوع به شکل ریشه‌ای حل شود تا دیگر چنین حوادثی پیش نیاید زیرا دیگر تحمل چنین جریاناتی نداریم.

وی در ادامه گفت: وزیر سابق جهاد کشاورزی به ایذه آمد ولی هیچ وعده‌ای عملی نشد و موضوع و مطالبه ما از دولت مطالبه انتقال آب دریاچه سد کارون ۳ است.

موسوی خاطرنشان کرد: اندازه یک استان برداشت گندم و کلزا داریم و این به این معنا است که اگر آب بیاید با این حجم آمار آب را به شهرستان ایذه برسانند شاهد شکوفایی اقتصاد و رفع مشکلات بیکاری منطقه خواهیم بود.

امام جمعه ایذه تصریح کرد: این آمار مسئولیت آفرین است برای مسئولان و متولیان که می‌بایست به صورت جدی به آن توجه کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول