اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

دولت به کشاورزی شهرستان دنا توجه بیشتری کند

امام جمعه سی‌سخت گفت: در شهرستان دنا ظرفیت های خوب کشاورزی وجود دارد از جمله کشت گیاهان دارویی، امیدوارم دولت محترم با تخصیص اعتبارات لازم کشاورزی شهرستان دنا را تقویت و حمایت کند.

دولت به کشاورزی شهرستان دنا توجه بیشتری کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سی سخت حجت‌الاسلام ناصر مصباح‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سی‌سخت به یکم تیر ماه روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی پرداخت و افزود: تبلیغ معارف دین و آگاهی بخشی و آشنا کردن جامعه با مکتب اسلام یک رسالت بزرگ و مهم است که هدف بعثت انبیاء الهی بوده و در عصر حاضر اقتضائات و روش های تبلیغی تغییر کرده و با وجود هزاران رسانه و تهاجم جبهه شیطان کار مبلغان دین بسی دشوار و سخت شده است.

وی گفت: اما اگر مبلغی موفق شود اجر آن از خیلی انبیاء با فضیلت تر و بیشتر است  از حوزه علمیه و بزرگان دین انتظار داریم مبلغان دینی را حمایت و تقویت کنند با دست خالی و نبود ابزار و امکانات کار خاص تبلیغی انجام نمی‌شود و اتفاق ویژه‌ای رخ نخواهد داد، امکانات و اعتبار در اختیار مبلغان خلاق و جوان قرار دهید تا شاهد جذب جوانان به مساجد و معنویت باشیم

وی گفت: هفته جهاد کشاورزی را گرامی می‌داریم، کشاورزی یک کار مقدس و با ارزش و برکت است کشاورزان مجاهدان و رزمندگان جنگ اقتصادی هستند در شهرستان دنا ظرفیت های خوب کشاورزی وجود دارد از جمله کشت گیاهان دارویی، امیدوارم دولت محترم با تخصیص اعتبارات لازم کشاورزی شهرستان دنا را تقویت و حمایت کند.

مصباح‌نژاد گفت: جهاد کشاورزی یک وزارتخانه راهبردی در عرصه اقتصاد کشور است که می‌طلبد برای خودکفایی در تولید محصولات کشاورزی و حفظ امنیت و اقتدار غذایی مورد حمایت اساسی قرار گیرد و سیاست گذاری ها و برنامه ریزی ها باید عالمانه و ناظر به نیاز روز باشد.

دبیر قرارگاه ائمه جمعه منطقه ۲ کهگیلویه و بویراحمد به سالروز ازدواج حضرت علی ع و فاطمه زهرا سلام الله علیها اشاره کرد و گفت: این دو بزرگوار به عنوان انسان کامل و الگوی مطلوب می‌توانند چراغ راه زندگی بشر برای رسیدن به سعادت و رستگاری باشند و ازدواج آنها سرمشق زندگی سعادتمندانه است.

مصباح‌نژاد خاطرنشان کرد: امروز برای داشتن جامعه ای سالم و با نشاط باید جوانان را با برنامه های فرهنگی کارآمد و سیاست های تشویقی هدایت به ازدواج آسان کنیم و با جهاد فرهنگی ذهنیت‌ها و رفتارهای غلط و نادرست را در این عرصه اصلاح کنیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول