اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

آتش‌سوزی بازار گناوه مهار شد

با حضور به موقع آتش نشانان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، آتش سوزی بازار گناوه مهار و کنترل شد.

آتش‌سوزی بازار  گناوه مهار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران شهباز صفری رییس ایمنی؛ بهداشت؛ محیط زیست و پدافند غیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با اعلام این خبر اظهار کرد: آتش‌سوزی انبار لوازم آرایشی و بهداشتی در یکی از نقاط بازار تجاری شهر گناوه پس از چهار ساعت تلاش آتش نشانان و انجام عملیات مستمر اطفا، مهار و خاموش شد.

وی تصریح کرد: در پی وقوع آتش سازی با دستور مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران یک تیم عملیاتی با تجهیزات کامل از ایستگاه گوره به محل آتش سوزی اعزام شدند .

 

وی ادامه داد: در این حادثه، یک انبار لوازم آرایشی و بهداشتی 2 طبقه دچار آتش سوزی شد که تیم عملیاتی آتش نشانان نفت و گاز گچساران در یک عملیات چهار ساعته از گسترش حریق به منازل و مغازه های اطراف ممانعت کردند و موفق شدند در کنار تیم ستاد بحران شهرستان گناوه این آتش سوزی را مهار و کنترل کنند .

 

بر اساس این گزارش بازار تجاری گناوه از بازارهای فعال جنوب کشور و قطب تجاری استان بوشهر است که در طول سال به ویژه ایام تعطیلات شاهد حضور گسترده گردشگران از سراسر کشور است.

 

شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در گستره چهار استان و در راستای ایفاء مسئولیت های اجتماعی، همواره در کنار مسئولین و مردم محیط های پیرامونی خود از هیچ کوشش و کمکی دریغ نکرده و نخواهد کرد.

انتهای پیام/ ۸۲۰۳۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول