اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

بانک‌ها موظف به دادن وام به واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل هستند

سرپرست معاونت امور هماهنگی اقتصادی استانداری خوزستان گفت: اساسی‌ترین راهکار ایجاد اشتغال در شهرستان شادگان، توسعه کشاورزی، رفع مشکلات واحدهای تولیدی، ایجاد صنایع جانبی خرما و حوزه گردشگری است.

بانک‌ها موظف به دادن وام به واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، محمد راضی جلالی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری خوزستان، در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شادگان در فرمانداری این شهر اظهار کرد: اساسی‌ترین راهکار ایجاد اشتغال در این شهرستان، توسعه کشاورزی، رفع مشکلات واحدهای تولیدی، ایجاد صنایع جانبی خرما و حوزه گردشگری است و انتظار می‌رود همه دستگاه‌های متولی در رفع مشکلات این واحدها تلاش کنند.

وی با اشاره به پتانسیل‌های موجود مناسب در بخش‌های کشاورزی و گردشگری شادگان افزود: این شهرستان با وجود فولاد، بندر، کشاورزی، تالاب بین المللی و همچنین راه‌اندازی یک واحد پتروپالایش، زمینه مناسبی برای اشتغالزایی و رونق اقتصادی دارد.

سرپرست معاونت امور هماهنگی اقتصادی استانداری خوزستان خواستار همکاری بیشتر بانک‌های عامل در شادگان شد و گفت: بانک‌ها موظف به دادن تسهیلات و وام به واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل هستند.

وی بیان کرد: بیشتر واحدهای تولیدی در شادگان نیازمند اعطلای تسهیلات بانکی هستند و با بازگشت آنها به تولید شرایط مناسب اشتغال در شادگان فراهم می‌شود.

راضی جلالی گفت: راه اندازی شرکت فولاد شادگان به منظور ایجاد اشتغال در شهرستان، تسریع در روند پرداخت تسهیلات جاری تک رقمی برای کارگاه‌های بسته بندی خرما و راه‌اندازی مجدد واحدهای راکد مهمترین برنامه‌ها در جهت اشتغال و رونق اقتصادی شادگان است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول