اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

سند مأموریت‌گرایی واحدهای دانشگاه‌ آزاد تدوین می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این دانشگاه در بحث آمایش سرزمینی موفق شده آمایش دقیق آموزش اقتصادی و اجتماعی کشور را مبتنی بر آخرین اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آماده کند به طوری که کشور را به ۸۰ ناحیه تقسیم کرده‌ایم و برای هر ناحیه در حال نوشتن سند مأموریت‌گرایی واحدها هستیم.

سند مأموریت‌گرایی واحدهای دانشگاه‌ آزاد تدوین می‌شود

محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: آمایش سرزمین در سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد برای پنج سال آینده ترسیم شده و اطلس سرزمینی و زیست بومی منطقه‌ای مورد توجه قرار گرفته است. چرخش تحول‌آفرین از ناکارآمدی فرهنگی به اجتماع فرهنگی ارزشمندار، درون زا، پویا، اثر بخش و امید آفرین با تکیه بر نقش افراد اثرگذار یکی از برنامه‌های مهم دانشگاه آزاد است.

وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در بحث آمایش سرزمینی موفق شده آمایش دقیق آموزش اقتصادی و اجتماعی کشور را مبتنی بر آخرین اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آماده کند. 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پایان گفت: کشور را به ۸۰ ناحیه تقسیم کرده‌ایم و برای هر ناحیه در حال نوشتن سند مأموریت‌گرایی واحدها هستیم. در ۳ حیطه واحدهای علمی پژوهشی، علمی فناوری و علمی مهارتی دسته‌بندی‌هایی داریم و ان‌شاءالله دراین زمینه‌ها کارهایی انجام می‌دهیم. 

* دانشگاه آزاد اسلامی بزرگترین شبکه حقیقی کشور است

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی بزرگترین شبکه حقیقی کشور است، گفت: این دانشگاه در دوره‌ای بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار دانشجو داشت و اکنون یک میلیون و ۲۵۰ هزار دانشجو به صورت مستقیم با این دانشگاه ارتباط دارند. دانشگاه آزاد اسلامی دارای ۵۴ هزار عضو هیأت علمی و مدرس در ۴۰۰ واحد و مرکز دانشگاهی و همچنین ۸۰۰ مدرسه و شعبات بین‌المللی است.

طهرانچی خاطرنشان کرد: علاوه بر شبکه حقیقی، تصمیم گرفتیم در فضای مجازی نیز قوی باشیم و در زمینه داده‌های بزرگ، اطلاعات بزرگ، مراجعان و... کار کنیم، ارتقای دانش فنی در دانشگاه آزاد اسلامی به وجود آمده و سامانه‌های متعددی نیز راه‌اندازی شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول