اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

مهمترین عامل مهار تورم رشد تولید است

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: مهمترین عامل مهار تورم رشد تولید است و تعامل بخش دولتی و خصوصی می تواند گام بلندی در تحقق شعار سال باشد.

مهمترین عامل مهار تورم رشد تولید است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، حجت‌الاسلام محمد سبزی شامگاه پنجشنبه در آیین تجلیل از فعالان اقتصادی ساوه اظهار کرد: مهمترین عامل مهار تورم رشد تولید است و تعامل بخش دولتی و خصوصی می‌تواند گام بلندی در تحقق شعار سال باشد.

وی با بیان اینکه ساوه و زرندیه از قطب‌های مهم صنعت کشور هستند افزود: ما در این دو شهرستان صنایع قوی و استراتژیک خوبی داریم به طوری که انواع نیازهای داخلی به محصولات در این دو شهرستان تأمین می‌شود و می‌توان با حمایت دولت چشم‌انداز صادراتی خوبی برای منطقه در نظر گرفت.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خوشبختانه در دولت جدید مصوبات خوبی برای حمایت از صنایع در نظر گرفته شده است و مجلس نیز در کنار دولت تلاش می‌کند با تسهیل در قوانین مصوب، موانع رشد واحدهای صنعتی را برطرف کند.

سبزی افزود: در ساوه بیش از ۶۰۰ و در زرندیه بیش از ۴۰۰ واحد تولیدی در حال فعالیت هستند که به اندازه چند استان کشور فقط در این دو شهرستان انواع صنایع کوچک و بزرگ مستقر و در حال تولید هستند.

وی گفت: فعالیت اتاق بازرگانی در ساوه و زرندیه باعث می‌شود مشکلات حوزه تولید این مناطق احصا و با حمایت بخش دولتی برطرف شود لذا افتتاح دفتر بازرگانی اراک در زرندیه چشم‌انداز خوبی برای صنایع خواهد داشت.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اراک نیز در این برنامه اتاق بازرگانی را کانون هم‌اندیشی فعالان اقتصادی دانست و گفت: توسعه در سایه هم‌افزایی و مشارکت بین بخش‌های دولتی و خصوصی شکل می‌گیرد و اتاق بازرگانی نقش قابل توجهی در این زمینه دارد.

ناصر بیکی افزود: تعامل دو بخش خصوصی و دولتی همواره باعث برطرف شدن مشکلات خواهد شد و می‌توانیم با برنامه‌ریزی صحیح گام خوبی در تحقق شعار سال با افزایش تولید و ایجاد اشتغال برداریم.

وی در ادامه با بیان اینکه کمک به تولید صادرات محور از وظایف مهم اتاق بازرگانی است افزود: فراهم کردن شرایط ایجاد یک ارتباط بین‌المللی بین فعالان اقتصادی و بازرگانان و همچنین تنظیم روابط بین بخش خصوصی و دولتی و هم‌اندیشی بین بخشی از دیگر اهداف فعالیت اتاق بازرگانی به شمار می‌رود.

گفتنی است در پایان این مراسم از جمعی از فعالان اقتصادی و همچنین مسئولان حامی صنایع با اهدای لوح تقدیر و هدایایی قدردانی شد

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول