اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

پرداخت 315 میلیارد ریال تسهیلات در حمایت از صنایع دستی گلستان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان گفت: از ابتدای سال گذشته تاکنون بیش از 315 میلیارد ریال تسهیلات در راستای حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی حوزه صنایع‌دستی استان پرداخت شده است.

پرداخت 315 میلیارد ریال تسهیلات در حمایت از صنایع دستی گلستان

به‌گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، محمدجواد ساوری گفت: از ابتدای سال گذشته تاکنون به‌ منظور حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی حوزه صنایع‌دستی گلستان، مبلغ ۳۱۵ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال تسهیلات به ۶۴۸ طرح اشتغال‌زایی صنایع‌دستی استان پرداخت شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان خاطرنشان کرد: از این میزان تسهیلات پرداختی مبلغ ۱۱۷ میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال برای ۵۱۴ طرح در حوزه مشاغل خانگی به هنرمندان تمام شهرستان‌های استان پرداخت شد.

ساوری اضافه کرد: تسهیلات مشاغل خانگی با نرخ سود چهار درصد و با بازپرداخت پنج ساله به افرادی تعلق می‌گیرد که توانایی انجام فعالیت در یکی از رشته‌های مصوب صنایع‌دستی را در منزل داشته باشند.

ساوری همچنین بیان کرد: در این مدت همچنین مبلغ ۱۹۴ میلیارد و ۸۰ میلیون ریال تسهیلات از محل بند الف تبصره ۱۸ به ۱۳۴ طرح صنایع‌دستی پرداخت شده و این تسهیلات با نرخ سود ۱۰ درصد به هنرمندان صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان پرداخت شد.

پایان پیام/۸۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول