اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها و مراکز اداری و خدمات‌رسان در حوزه عفاف و حجاب

استاندار آذربایجان شرقی بر ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها و مراکز اداری و خدمات‌رسان در حوزه عفاف و حجاب تاکید کرد و خواستار تشکیل کمیته تخصصی نظارت ذیل قرارگاه عفاف و حجاب استان شد.

ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها و مراکز اداری و خدمات‌رسان در حوزه عفاف و حجاب

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خرّم عصر امروز در جلسه قرارگاه عفاف و حجاب استان، تشکیل این کمیته را شرط اثربخشی اقدامات قرارگاه دانست و اظهار کرد: وظایف همه دستگاه‌ها در حوزه عفاف و حجاب مشخص است و همه باید به وظیفه خود عمل کنند.

وی با اشاره به اینکه پدیده کشف حجاب یک پدیده برنامه‌ریزی‌شده و هدایت‌شده است، افزود: دشمن کاملا بر روی این موضوع سرمایه‌گذاری کرده و هدف نهایی آن، انهدام هویت فرهنگی و نهاد خانواده است که باید نسبت به این مساله حساسیت داشته باشیم.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه ترک فعل دستگاه‌ها در این حوزه به دستگاه‌های نظارتی و قضایی گزارش می‌شود، گفت: باید مراقبت کنیم که در فضاهای اداری و مراکز خدمات‌رسان، قانون رعایت شود و شرط تحقق این امر، نظارت و ارزیابی عملکردهاست.

وی همچنین بر تقویت اقدامات تبلیغی با تکیه بر روش‌های هنرمندانه، مطالعه‌شده و متناسب با ذائقه جامعه، به‌روزرسانی تجهیزات کنترلی و نظارتی، جدی گرفتن تذکر لسانی در مراکز ارائه خدمات مانند فرودگاه و ایجاد فروشگاه‌های عرضه لباس‌های مناسب با فرهنگ ایرانی و اسلامی در نقاط مختلف شهر تاکید کرد.

در این جلسه گزارش عملکرد دستگاه‌های عضو قرارگاه عفاف و حجاب ارائه و راهکارهای اجرای مقررات این حوزه بررسی شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول