اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

همدان بیشترین متقاضی طرح نهضت ملی مسکن را دارد

معاون عمرانی استانداری همدان با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن از سیاست‌های آیت الله رئیسی است که مطابق آن باید ۴۹ هزار واحد شهری و حمایتی در همدان ساخته شود گفت: همدان با ۲۷ هزار نفر ثبت نامی در این حوزه بیشترین متقاضی را در استان دارد.

همدان بیشترین متقاضی طرح نهضت ملی مسکن را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، فرزاد تیموری عصر امروز در آیین کلنگ‌زنی ۱۱ هزار واحد مسکونی همدان با بیان اینکه پیش از آغاز طرح نهضت ملی مسکن در استان و در دولت قبل ۵ هزار و ۸۰۰ نفر در اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده بودند اظهار کرد: طرح نهضت ملی مسکن از سیاست‌های آیت‌الله رئیسی است که مطابق آن باید ۴۹ هزار واحد شهری و حمایتی در همدان ساخته شود.

وی با بیان اینکه همدان با ۲۷ هزار نفر ثبت نامی بیشترین متقاضی را در استان دارد افزود: برای تامین زمین مورد نظر جهت ساخت مسکن در همدان، ۶۸۰ هکتار از اراضی منطقه شورین در نظر گرفته شده است.

معاون عمرانی استانداری همدان با بیان اینکه پس از اعلام به شورای عالی شهرسازی و تایید آنها این الحاق صورت گرفت گفت: با این توضیح که متاسفانه به دلیل وجود معارض و برخی مشکلات الحاق این اراضی به همدان لغو شد.

وی یادآور شد: پس از این اتفاق شورای عالی معماری و شهرسازی اجازه داد استان اراضی دیگری را معرفی کند از همین رو ۱۴۰ هکتار از اراضی استانداری به این طرح اختصاص داده شده و نقشه‌های آن به همراه استعلامات لازم اخذ شد.

تیموری خاطرنشان کرد: در اردیبهشت ماه مصوبه الحاق این اراضی صورت گرفت و برای ساخت این اراضی نهایت دقت به عمل آمد و تلاش شد از بهترین و بالاترین معیارهای طراحی، معماری و شهرسازی استفاده شود.

پایان پیام/89040/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول