اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

تولید ۴۰۰ هزار قطعه مرغ در مرغداری های بزمان

سرپرست فرمانداری ایرانشهر گفت: در حال حاضر ١٨ واحد مرغداری در بخش بزمان فعال است که در هر مرحله ۴٠٠ هزار قطعه مرغ تولید و روانه بازار مصرف می‌کنند.

تولید ۴۰۰ هزار قطعه مرغ در مرغداری های بزمان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، مهرداد جهاندیده  امروز در بازدید از واحدهای مرغداری در حال ساخت بزمان افزود: با توجه به نیاز منطقه به گوشت سفید، تلاش خواهیم کرد تا پایان سال جاری ١٢ واحد مرغداری در بخش بزمان به بهره‌برداری برسد.

وی احداث و توسعه مرغداری ها در سطح شهرستان ایرانشهر برای رسیدن به خودکفایی در تامین گوشت مرغ را حائز اهمیت بیان کرد و اظهار داشت: از متقاضیان سرمایه گذاری در این بخش حمایت خواهیم کرد و هیچ گونه محدودیتی در پرداخت تسهیلات به این افراد نداریم.

سرپرست فرمانداری ایرانشهر گفت: این شهرستان با داشتن منابع آبی خوب و ظرفیت بالای کشاورزی می‌تواند به قطب تولید دام و طیور  در استان تبدیل شود. 

جهاندیده افزود: یکی از ظرفیت‌های مهم برای سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی در این شهرستان، صنعت مرغداری است، بنابر‌این متولیان امر باید تمهیدات لازم را بمنظور مرتفع کردن مسائل و مشکلات این فعالان اقتصادی خصوصا جوجه فراهم کنند تا بدون دغدغه برای تولید بیشتر اهتمام ورزند.

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول