اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

پالایش روزی 450 هزار بشکه میعانات گازی در ستاره خلیج فارس

مدیرعامل پالایشگاه ستاره خلیج فارس با اشاره به پالایش روزی 450 هزار بشکه میعانات گازی در این پالایشگاه، از اخذ گواهینامه تأیید صلاحیت آزمایشگاه این پالایشگاه و دریافت استاندارد جهانی ایزو ۱۷۰۲۵ خبر داد.

پالایش روزی 450 هزار بشکه میعانات گازی در ستاره خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علیرضا جعفرپور بروجنی مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس عصر دیروز در مراسمی اظهار کرد: آزمایشگاه این پالایشگاه از سوی مرکز ملی تایید صلاحیت ایران، موفق به دریافت استاندارد جهانی ایزو ۱۷۰۲۵ شده است.

وی همچنین گفت: استاندارد ۱۷۰۲۵ آخرین ورژن استانداردهای بین المللی است که تسهیل کننده صادرات است و قابلیت اطمینان نتایج استاندارد را به همراه  بردارد.

به گفته مدیرعامل پالایشگاه ستاره خلیج، این پالایشگاه بزرگترین صادر کننده  انواع فرآوردهای نفتی است که اخذ این استاندارد قطعا به جهانی شدن فرآورده های تولیدی شرکت نفت ستاره خلیج فارس کمک خواهد کرد. این استاندارد با توجه به ریسک پذیری بالایی که در مدیریت آزمایشگاهی دارد حضور در بازارهای بین المللی را تسهیل خواهد کرد.

 

جعفرپور بروجنی اضافه کرد: روزانه 450 هزار بشکه میعانات گازی در این پالایشگاه فرآوری می شود که درصدد ارتقای ظرفیت ستاره خلیج فارس به 480 هزار بشکه هستیم.

 

وی با اشاره به تولید روزانه 40 میلیون لیتر بنزین در این پالایشگاه، عنوان کرد: 15 درصد گازوییل، 15 درصد گاز مایع و 20 درصد نفت سفید کشور نیز در پالایشگاه ستاره خلیج فارس تولید می شود.

تسهیل کننده صادرات محصولات و فراورده‌های نفتی

محمد سروش سهیلی راد مدیرکل استاندارد هرمزگان نیز در این آیین گفت: آزمایشگاه این مجموعه با پیشرفت ترین امکانات و تلاش کارکنان موفق به اخذ استاندارد ایزو ۱۷۰۲۵ شد و امیدواریم این استاندارد تسهیل کننده صادرات محصولات و فراوردهای پالایشگاهی باشد.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول