اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

دوره‌های توانمندسازی بانوان جهت ایجاد مشاغل خرد برگزار می‌شود

مسوول امور زنان و خانواده فرمانداری خرم‌آباد از برگزاری دوره‌های آموزشی جهت توانمندسازی بانوان برای ایجاد مشاغل خرد در این شهرستان خبر داد.

دوره‌های توانمندسازی بانوان جهت ایجاد مشاغل خرد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، صبح امروز جلسه‌ای با حضور فرماندار خرم‌آباد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی، مسوول امور بانوان فرمانداری و برخی دستگاه‌های اجرایی با هدف برنامه‌ریزی در راستای توانمندسازی بانوان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

شادی ایازی؛ مسوول امور زنان و خانواده فرمانداری خرم‌آباد بیان داشت: در پی سلسله کارگاه‌های آموزشی با موضوع جوانی جمعیت که با محوریت فرمانداری خرم‌آباد در سال ۱۴۰۱ برای ماداران دانش‌آموزان برگزار شد و از طرفی علاقه‌مندی مادران جهت حرفه‌آموزی و کمک به چرخه اقتصاد خانوار و همچنین دشواری تردد آنان به مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان، برنامه‌ریزی لازم جهت برگزاری دوره‌های مهارت آموزی در فصل تابستان در مناطقی نزدیک به محل سکونت مادران به عمل آمد.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا تفاهم‌نامه‌ای با محوریت فرمانداری خرم‌آباد فی ما بین دستگاه‌های اجرایی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فنی و حرفه‌ای و آموزش و پرورش با هدف حمایت از زنان خانه‌دار و تلاش به منظور حرفه‌آموزی آنان و ایجاد مشاغل خرد زنان و کمک به چرخه اقتصادی خانوار، منعقد شده است.

ایازی اظهار کرد: در همین راستا ۱۰ پایگاه آموزشی با همکاری آموزش و پرورش جهت برگزاری دوره‌های مهارت آموزی رایگان معرفی و در پایان برگزاری دوره‌ها، گواهینامه مهارت آموزی برای زنان خانه‌دار صادر و تسهیلات مشاغل خانگی جهت توان افزایی بانوان به حرفه‌آموزان اعطا می‌گردد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول