اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

مدیرعامل برق استان تهران: مدیریت بار صنایع مطابق برنامه اجرا می‌شود

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران گفت: برنامه مدیریت بار صنایع با لحاظ کردن همه جوانب تنظیم شده و مناطق تحت پوشش این شرکت در تغییر برنامه‌های اعلام شده اختیاری ندارند و هرگونه تغییر باید با هماهنگی حوزه ستادی شرکت انجام شود.

مدیرعامل برق استان تهران: مدیریت بار صنایع مطابق برنامه اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، قاسم شهابی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران با اشاره به برنامه مشترک وزارت نیرو و صمت برای تامین حداکثری برق صنایع در دوره اوج مصرف برق اظهار کرد: با توجه به اهمیت بحث مدیریت مصرف به ویژه در فصل تابستان، وزارت نیرو و توانیر به صورت روزانه گزارش اجرای برنامه‌ها را پیگیری می‌کنند، بنابراین تمامی همکاران مسئول در حوزه ستادی و مناطق باید هر روز پاسخگوی عملکرد خود باشند و در اجرای برنامه‌های مدیریت‌بار به ویژه پیگیری این برنامه‌ها در بخش‌های صنعتی، اداری و خانگی به تلاش‌های خود ادامه دهند.

وی گفت: مطابق برنامه ابلاغی از سوی وزارت نیرو مشترکان صنعتی در سه گروه «الف»، «ب» و «ج» تقسیم‌بندی می‌شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران بیان کرد: در گروه «الف» که مربوط به واحدهای صنعتی کوچک هستند، هیچگونه مشکلی در تامین برق پایدار نداریم، گروه «ب» که شهرک‌های صنعتی و واحدهای صنعتی خارج از شهرک‌های صنعتی با دیماند بیش از ۵۰۰ کیلووات هستند، از ۲۰ خرداد تا ۱۷ شهریور ماه مطابق توافق به عمل آمده، نصف روز در هفته (ساعت ۱۱ تا ۲۳) در برنامه مدیریت مصرف مشارکت خواهند کرد و فعالیت خود را به ایام تعطیل و یا شب هنگام منتقل می‌کنند.

وی افزود: در گروه «ج» شرکت توزیع نیروی برق استان تهران دارای ۹ واحد صنعتی بزرگ (صنایع فولادی و غیره) است که پس از تشکیل جلسات متعدد، خوشبختانه موفق به جلب مشارکت آن‌ها در برنامه‌های ابلاغی پاسخگویی بار شدیم و از ابتدای شروع طرح در نیمه خردادماه تاکنون در مدیریت بار مصرفی خود از ساعات اوج به ساعات کم‌باری و ایام تعطیل همکاری خوبی داشته‌اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران در ادامه خواستار رعایت مدیریت مصرف برق از سوی همکاران شاغل به لحاظ استفاده صحیح از سیستم روشنایی و سیستم سرمایشی در محیط کار شد و تصریح کرد: حساس‌سازی مشترکان و بیان اهمیت مدیریت مصرف برای عبور موفقیت آمیز از فصل پیک یکی از عوامل موفقیت در جلب مشارکت مشترکان در بخش‌های مختلف است که انتظار می‌رود این موضوع با اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی به صورت جدی استمرار یابد تا مشترکان در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول