اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

راهیان نور، فرصتی مناسب برای آشنایی دانش آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: اردوی راهیان نور، یک کار بزرگ فرهنگی و فرصتی مناسب برای آشناسازی دانش آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت است.

راهیان نور، فرصتی مناسب برای آشنایی دانش آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ابوالفضل رفیعی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان در جلسه هماهنگی راهیان نور شمالغرب کشور اظهار داشت: همه مسئولان در اجرای اردوهای راهیان نور به عنوان یک کار بزرگ فرهنگی مسئولیت دارند و امیدواریم با جدیت به آن نگاه کنند و برای برگزاری مناسب این اردوها پای کار باشند. 
وی افزود: راهیان نور یکی از برنامه‌هایی است که می‌تواند نوجوانان و جوانان را به حماسه‌ دفاع مقدس و تاریخ پرافتخار بعد از انقلاب اسلامی، پیوند بزند و میزان آشنایی آنها را با ارزشهای شهدا و دوران دفاع مقدس افزایش دهد. 
 رفیعی گفت: برپایی اردوی راهیان نور در شرایط کنونی که با جنگ شناختی و رسانه ای دشمن مواجه هستیم، از ضروریات است تا نوجوانان و جوانان ما با فرهنگ‌ ایثار و شهادت آشنا شوند ضمن اینکه جنس این اردوها اثرگذار است و سبک زندگی متفاوتی را پیش‌روی افراد باز می کند. 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: اردوی راهیان نور به عنوان فرصتی برای مسئولان امر است تا شرایطی مطلوبی را برای افراد به‌ ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان، با رویکرد محله و مسجد محور، فراهم کنند و آنها را در فضای مفرح و با نشاط در معرض انفاس شهدا قرار داده و با فرهنگ معنوی ایثار و شهادت آشنا سازند. 
رفیعی با تاکید بر اینکه به برنامه راهیان نور نباید نگاه اداری داشته باشیم، گفت: در کنار پیش بینی محتوای مناسب فرهنگی و برنامه های تبیینی، در زمینه اجرای این عملیات بزرگ نیز باید همه کمک کنیم.

این مسئول افزود: هزینه ها در چنین اموری، در واقع سرمایه گذاری برای صیانت از نسل جوان و کمک به سلامت و آرامش جامعه خواهد بود. 

پایان پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول