اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

بجانی: طرفداری از تیم تراکتور در حد شعار باقیمانده است!

دبیر شورای اسلامی شهر تبریز گفت: شعار همه ما این است که طرفدار تیم تراکتور هستیم ولی در عمل شاهد چنین بحثی نیستیم.

بجانی: طرفداری از تیم تراکتور در حد شعار باقیمانده است!

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، یاسین بجانی اظهار کرد: متاسفانه ورودی و دسترسی استادیوم یادگار امام (ره) در شأن تبریز و به ویژه هواداران تراکتور نیست و اگر میسر باشد شهرداری نسبت به تعمیر برخی از مشکلات این مجموعه اقدام کند.

وی افزود: از شهردار تبریز در خصوص بحث ساماندهی نیروهای انسانی تقدیر و تشکر می کنم که گام‌های بزرگی در این راستا بر می‌دارند.

بجانی، در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با وضعیت استادیوم یادگار امام (ره) ابراز کرد: در بازی ها به منظور تماشا به استادیوم یادگار امام رفته‌ایم و وضعیت آنجا را از نزدیک مشاهده کردیم، متاسفانه ورودی و دسترسی این مجموعه در شأن تبریز و به ویژه هواداران تراکتور نیست اگر امکان باشد شهرداری نسبت به تعمیر برخی از مشکلات این مجموعه اقدام کند.

عضو شورای شهر تبریز گفت: شعار همه ما این است که طرفدار تیم تراکتور هستیم ولی در عمل شاهد چنین بحثی نیستیم، از این‌رو لازم است به فکر زیرساخت‌های این مجموعه توسط شهرداری باشیم و به آنها رسیدگی کنیم تا رضایت‌مندی شهروندان را بتوانیم جلب کنیم و شرمنده هواداران عزیز نشویم.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول