اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

رفع مشکلات ۳ واحد تولیدی گلستان در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان، در مجموع مشکلات ۳ واحد تولیدی استان بررسی و تصمیمات لازم جهت رفع آنها اخذ شد.

رفع مشکلات ۳ واحد تولیدی گلستان در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، درویش علی حسن زاده امشب در حاشیه جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: اظهار کرد: در این جلسه مشکلات ۳ واحد تولیدی استان بررسی و تصمیمات لازم جهت رفع موانع تولید آنها اتخاذ شد.

وی ادامه داد: مشکلات این واحدها در حوزه سازمان جهادکشاورزی و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بود که با همکاری نمایندگان بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی مربوطه، موانع تولید آنها رفع شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان خاطرنشان کرد: یکی از اولویت‌های دولت، توجه به تولید و افزایش اشتغالزایی به واسطه واحدهای تولیدی است.

حسن‌زاده خاطرنشان کرد: خوشبختانه در دولت سیزدهم اقدامات حمایتی از واحدهای تولیدی اقدامات مثبت و امیدوارکننده است.

وی اضافه کرد: تاکید دکتر زنگانه استاندار گلستان بر بازدیدهای میدانی از واحدهای تولیدی به ویژه بررسی عملیاتی واحدهای تولیدی نیمه فعال و راکد استان گلستان است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان تصریح کرد: بدون تردید در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان، در هر سطحی که مشکلات وجود داشته باشد، نیت اعضای این کارگروه رفع مشکلات واحدهای تولیدی است و با تمام توان سعی بر حل مشکلات این واحدها است.

لازم به ذکر است، سال گذشته با تلاش‌های انجام شده ۸۰ واحد تولیدی راکد و نیمه فعال در استان گلستان با حمایت‌های انجام شده به چرخه تولید بازگشت.

پایان پیام/۸۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول