اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

معاون استاندار:با کسانی که با استوری‌های تحریک‌آمیز اقدام به تهییج مردم کردند برخورد می‌شود

دبیر شورای تامین امنیت استان خوزستان گفت: کسانی که با استوری های تحریک آمیز اقدام به تهییج مردم کرده‌اند بدانند، اراده دستگاه قضا و دستگاه های حافظ امنیت برای برخورد با آنها جزم و نفوذ ناپذیر است.

معاون استاندار:با کسانی که با استوری‌های تحریک‌آمیز اقدام به تهییج مردم کردند برخورد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، ولی الله حیاتی معاون امنیتی انتظامی استاندار خوزستان در مراسم تشییع شهید مدافع امنیت "محمد قنبری" اظهار کرد: حضور پرشور مردم در این مراسم سه پیام مهم مخابره کرد که پیام اول به دشمنان و معاندین نظام بود. مردم غیور ایذه با حضورشان اعلام کردند که برای دفاع از این انقلاب حتی جان خود را تقدیم می کنند.

معاون امنیتی انتظامی استاندار خوزستان گفت: پیام دومی که از حضور مردم در این مراسم مخابره می شود، اقتدار و امنیت کشور است. کسانی که جوانان را اغفال می‌کنند و نظم و امنیت عمومی را نشانه رفته‌اند باید بدانند دوران ببزن و در رو ایذه به پایان رسیده است.

وی پیام سوم حضور مردم در مراسم تشییع پیکر شهید قنبری را وحدت اقوام عنوان کرد و افزود: خوزستان مظهر وحدت اقوام است و در شهرستان ایذه شاهد وحدت ایل لر و بختیاری و بهمئی هستیم.

حیاتی با تاکید بیش از هر زمانی برای دفاع از انقلاب باید جانفشانی کرد گفت:  کسانی که با استوری های تحریک آمیز اقدام به تهییج مردم کرده‌اند بدانند، اراده دستگاه قضا و دستگاه های حافظ امنیت برای برخورد با آنها جزم و نفوذ ناپذیر است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول