اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

ادای احترام رییس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان ایران به شهید الداغی

رییس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان ایران با سفر به سبزوار ، ضمن تجدید میثاق با شهید الداغی ، با مادر این شهید والامقام دیدار کرد.

ادای احترام رییس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان ایران  به شهید الداغی

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، سید محمدشروین اسبقیان، رییس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان و مهندس جوانمرد، سرپرست دبیر اجرایی کمیته پارالمپیک و اعضای کمیته ملی پارالمپیک، امروز با سفر به سبزوار ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهید الداغی با مادر وی دیدار کردند.

 

رییس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان کشور در دیدار با مادر شهید الداغی  اظهار کرد: سردار شهید سلیمانی در خصوص فلسفه شهادت، گفته بود که خوشا به حال آنان که در راه دفاع از ارزش های اسلام و دفاع از غیرت و ناموس و مرزهای میهن، جان به جان آفرین تسلیم کرده و جاودانه شوند.

 

وی افزود : بدون شک شهید حمیدرضا الداغی به عنوان نماد غیرت، شجاعت و فداکاری، در تاریخ ایران درخشیده و ماندگار شد.

اسبقیان اضافه کرد: این شهید بزرگوار نشان داد که تربیت شده در مکتب آموزه های دینی بوده است و این آموزه ها در وجود او، نهادینه شده است.

 

رییس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان ایران گفت‌:از مادر بزرگوار شهید الداغی، به خاطر تربیت چنین فرزند شایسته ای، قدردانی می کنیم که آموزه های تربیتی، خود را در عمل آشکار کرد و امروز از شهید الداغی به عنوان شهید غیرت، نام برده می شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول