اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

زمین برای مناطق فاقد کتابخانه تامین شود

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان گفت: مناطق فاقد کتابخانه در همدان را باید مورد بررسی قرار داد و زمین مناسب را تأمین کرد.

زمین برای مناطق فاقد کتابخانه تامین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، اسدالله ربانی‎‌مهر ظهر امروز در انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان همدان با بیان اینکه اقدامات خوبی در کتابخانه‌ها در چند سال اخیر انجام شده است اظهار کرد: با توجه به فصل تابستان و توجه به اوقات فراغت، برنامه‌ریزی بسیار حائز اهمیت است و همه دستگاه‌ها باید با تمام امکانات به میدان بیایند.

وی با بیان اینکه کتابخانه‌های عمومی زیرساخت‌های خوبی در مناطق شهری و روستایی فراهم کردند افزود: با تولید محتوای مناسب و اطلاع رسانی، می‌توان اوقات فراغت خوبی را برای کودکان و نوجوانان فراهم کرد تا فرزندان خود را با کتاب انس دهیم.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری همدان با اشاره به اینکه ورود کتابخانه‌های عمومی به حوزه کسب و کار اقدام خوب و خلاقانه‌ای است تصریح کرد: در این راه همکاری با فنی و حرفه‌ای نیز می‌تواند راهگشا باشد و به تأمین نیروی انسانی ماهر کمک کند.

وی با تاکید بر اینکه در تمام برنامه‌ها جامعه هدف و برنامه جامع را باید در نظر گرفت ادامه داد: در پارک‌ها و مناطق پررفت و آمد برنامه‌های کتابخوانی در نظر گرفته شود تا از فصل تابستان به نحو مطلوبی بهره ببریم.

ربانی‌مهر با اشاره به اینکه مناطق فاقد کتابخانه در همدان را باید مورد بررسی قرار داد و زمین مناسب تأمین کرد گفت: در حال حاضر مناطقی چون شهرک بهشتی فاقد کتابخانه است و باید در این زمینه اقدامات لازم انجام شود.

پایان پیام/۸۹۰۴۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول