اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تداوم گرد و خاک محلی و کاهش کیفیت هوای اصفهان

رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: تا اوایل هفته آینده شاهد گرد و خاک محلی و کاهش دید و کیفیت هوا در مناطق شمال، شرق و مرکزی استان خواهیم بود.

تداوم گرد و خاک محلی و کاهش کیفیت هوای اصفهان

لیلا امینی رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: براساس بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی تا اوایل هفته آینده در سطح استان، آسمانی صاف در ساعات بعدازظهر گاهی قسمتی ابری همراه با وزش بادپیش‌بینی می‌شود که به طور لحظه‌ای تندباد و وزش باد نسبتاً شدید را به همراه دارد.

وی افزود: در نواحی شمال، شرق و مرکزی استان در شهرهای اردستان، مهاباد، زواره، انارک، چوپانان، نایین، نجف آباد، اصفهان، شرق اصفهان، فرودگاه، ورزنه، زرین شهر، مبارکه، شهرضا و کبوترآباد وزش باد با گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا همراه است.

امینی با بیان اینکه دما تا پایان هفته روند افزایش جزئی خواهد داشت، گفت: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان ۳۸ و کمینه فردا صبح ۲۱ درجه و خوروبیابانک با ۴۳ و بویین میاندشت با ۷ درجه به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان تصریح کرد: بیشترین وزش باد در ۲۴ ساعت گذشته در مهاباد با ۷۶ کیلومتر و شهر اصفهان به صورت لحظه‌ای ۳۶ کیلومتر بر ساعت ثبت شده است.

وی با بیان اینکه دید در سطح شهر اصفهان در فرودگاه به ۲.۵ کیلومتر رسیده است، خاطرنشان کرد:  تا اوایل هفته آینده شاهد گردوخاک محلی و کاهش دید و کیفیت هوا در مناطق شمال، شرق و مرکزی استان خواهیم بود.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول