اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

بیکاری ۸۸۶ نفر از جامعه هدف ایثارگران و فرزندان شهید در گچساران

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گچساران گفت: در این شهرستان ۸۶۳ نفر از جامعه هدف ایثارگری و ۲۳ نفر فرزند شهید بیکار هستند و انتظار می رود طبق قانون و تبصره موحود در پتروشیمی و نفت به کار گرفته شوند.

بیکاری ۸۸۶ نفر از جامعه هدف ایثارگران و فرزندان شهید در گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران سبد حسین حسینی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در جلسه شورای ترویج و توسعه ایثار و شهادت گچساران گفت: این یکی از مهم ترین‌ جلساتی است که در دولت آقای رئیسی اینجا برگزار می‌شود و از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی گفت: هدف این جلسه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ایثارگران آنها است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گچساران تصریح کرد: در جلسه قبلی مصوبات خوبی در خصوص گلزارها و خدمات رسانی به جامعه ایثارگری و شهادت تصویب شد.

حسینی عنوان کرد: مهم ترین مورد مصوبات آب و برق و جاده دسترسی به گلزارهای شهدا بوده است که طبق دستور فرماندار تا پایان شهریور باید این مصوبات اجرا شود.

وی گفت: گچساران در برهه ای از تاریخ معبر شهدا و در حال حاضر نیز معبر عاشقان اباعبدالله است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گچساران خاطرنشان کرد: در این شهرستان ۱۸۵۸ جانباز تحت پوشش و ۳۵۷ شهید وجود دارد.

حسینی بیان کرد: در گچساران ۸۶۳ نفر از جامعه هدف ایثارگری و ۲۳ نفر فرزند شهید نیز بیکار هستند و انتظار می رود طبق قانون و تبصره و و بند دال در پتروشیمی و نفت به کار گرفته شوند.

وی افزود: ماده ۴۸ در شرکت نفت گچساران اجرا شده است، اردوها و سفرها برای جامعه هدف ایثارگران و خانواده شهدا برگزار می شود که امید می رود تمام هزینه ها را بنیاد شهید تقبل کند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گچساران ادامه داد: جا دارد از همکاری فرماندار و شرکت وی در برنامه های مختلف بنیاد شهید تقدیر و تشکر کرد.

جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت با حضور نمایندگان شورای مشاورین وزراء در امور ایثارگران در فرمانداری گچساران برگزار شد.

انتهای پیام/ ۸۲۰۳۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول